Gert-Jan had snel gereageerd, is deskundig, meelevend, heeft mij van alles geleerd, heeft grondig gewerkt en al mijn vragen die ik achteraf had duidelijk beatwoord. (Klus van begin 2019)

Zandvoort

Loes

Zeer behulpzaam, vriendelijk en professioneel bij het in kaart brengen van het soort ongedierte. Vooraf duidelijke prijsafspraken. Goede inspectie gedaan en maatregelen genomen. Zeer goede kennis... Zeer behulpzaam, vriendelijk en professioneel bij het in kaart brengen van het soort ongedierte. Vooraf duidelijke prijsafspraken. Goede inspectie gedaan en maatregelen genomen. Zeer goede kennis van zaken en net dat stapje extra wat je als klant een goed gevoel geeft.

Uithoorn

Michael

Goede service en vriendelijke man.
Snelheid en kennis van zaken.

Houten

Wesley

Mijn vriendin was zelf aan het werk, maar kreeg naar aanleiding van een offerte aanvraag netjes een voicemail. De volgende dag kon Gert-Jan al langs komen. Die heeft vervolgens snel en vakkundig de... Mijn vriendin was zelf aan het werk, maar kreeg naar aanleiding van een offerte aanvraag netjes een voicemail. De volgende dag kon Gert-Jan al langs komen. Die heeft vervolgens snel en vakkundig de wespen verwijderd, nog wat uitleg en toelichting gegeven. Een week later heb ik het nest verwijderd en ik heb geen last meer gehad. Goede service en aardige, vakkundige bestrijder.

Utrecht

Emilie

Dankzij Point Pest Controle is onze ervaring met de bedwantsen geen nachtmerrie geworden. Ik kon met al mijn vragen overdag en ‘s avonds terecht, kreeg helder en duidelijk uitleg, en de... Dankzij Point Pest Controle is onze ervaring met de bedwantsen geen nachtmerrie geworden. Ik kon met al mijn vragen overdag en ‘s avonds terecht, kreeg helder en duidelijk uitleg, en de bestrijding zelf was in een paar uurtjes gepiept. Deze stoombehandeling bleek zeer effectief. We hebben daarna, inmiddels bijna 2 maanden later, geen bedwants meer gezien!

Velsen

Anne-Marie

Ik ben zeer tevreden:
- Kon snel een afspraak maken.
- Zeer vriendelijke meneer
- Hele duidelijke uitleg.
- Nam alle tijd.
Ik beveel beestjes kwijt zeker aan.

Boskoop

L

Ze konden al snel komen, waren vriendelijk en duidelijk. Waarschijnlijk van mijn muisjes af, dat is nog even afwachten. Maar anders was hij ook bereid nog verder te helpen. Zeer klantgericht! En... Ze konden al snel komen, waren vriendelijk en duidelijk. Waarschijnlijk van mijn muisjes af, dat is nog even afwachten. Maar anders was hij ook bereid nog verder te helpen. Zeer klantgericht! En neemt de tijd.

Westzaan

Hein

Deskundig en zeer klantgericht!

Westzaan

Gerard

Perfect in alle opzichten!

Oostzaan

C

Ä90,- betaald en na 2 weken zie ik gewoon de muis in de kamer lopen. Volgens mij zijn de korrels niet lekker.

Alphen aan den Rijn