Marleen

Het was ontzettend schrikken toen wij vogelmijt op onze zolder bleken te hebben - des te fijner was het om alles aan vakmensen over te kunnen laten!

Edam

J

Door een grove fout van de aannemer hebben wij enorm veel last gehad van rioolvliegen.
Gert heeft geen moment de handdoek in de ring gegooid en heeft uiteindelijk het probleem op weten te lossen. Kortom aanrader!

Heemstede

A

Vriendelijk & behulpzaam

Purmerend

K.

Onze contactpersoon is Gert Drop. Prettig om afspraken mee te maken. Muizen zijn nog niet compleet verdreven dus we zijn nog volop in het proces. We hebben er vertrouwen in dat Gert weet hoe hij... Onze contactpersoon is Gert Drop. Prettig om afspraken mee te maken. Muizen zijn nog niet compleet verdreven dus we zijn nog volop in het proces. We hebben er vertrouwen in dat Gert weet hoe hij dit probleem onder controle gaat krijgen.

Amsterdam

Erwin

Weesp

P

Prima dienstverlening! Niet alleen de lokale plek werd bekeken, maar ook de rest van het huis. Netjes en adequaat gewerkt.

Santpoort Zuid

A

Ik ben zeer tevreden en ben zeer vriendelijk en goed geholpen.

Woerden

Huub

Vakkundig geholpen en te woord gestaan. Kan ik iedereen aanbevelen.

Mijdrecht

Ellen

Vriendelijk en goed geholpen

Amsterdam

Wouter

Gert Drop van point pest control is een zeer vriendelijke en ervaren ongedierte bestrijder met 15 jaar ervaring in het vak. (Van directie tot bestrijder) Hij is erg prettig in de communicatie,... Gert Drop van point pest control is een zeer vriendelijke en ervaren ongedierte bestrijder met 15 jaar ervaring in het vak. (Van directie tot bestrijder) Hij is erg prettig in de communicatie, transparant in de werkwijze en het plan van aanpak. Terwijl hij te werk ging heb ik op zijn aanraden de gehele gangkast opgeruimd en voorzien van plastic opberg bakken. Tijdens het opruimen ontsnapten er 3 muizen, zo erg was de situatie. Op de keutels afgaande hadden we 50+ muizen. Sindsdien geen problemen meer.

Heemstede