C.

Dezelfde dag nog van het wespennest afgeholpen

Utrecht

Bn

Zeer snelle service

Westzaan

g.

Snelle en vriendelijke service , netjes alle gaten waar hij bij kon afgewerkt. en de gifdoosjes geplaatst.

zaandam

G.

Op een deskundige professionele manier worden de verschillende mogelijkheden van bestrijding met prijsopgave uitgelegd. Er is veel ruimte voor vragen en men geeft deskundig advies. Zeer snelle... Op een deskundige professionele manier worden de verschillende mogelijkheden van bestrijding met prijsopgave uitgelegd. Er is veel ruimte voor vragen en men geeft deskundig advies. Zeer snelle bestrijding mogelijk. De ongediertebestrijder is correct en geeft duidelijk advies en uitleg over wat hij gaat doen. Plezierig in de omgang en heeft tijd voor vragen. Na de bestrijding kan men het bedrijf benaderen met vragen en advies. Kortom: servicegericht bedrijf met vakkundig discreet personeel.

Alphen aan den Rijn

Sophie

Zeer vriendelijke mensen.

Alphen aan den Rijn

R.M.W.

Ben allergisch voor wespen. Binnen de kortste keren stond hij voor mijn duur. Legde duidelijk uit wat hij ging doen.
Zeer professioneel en vriendelijk. Resultaat, ben van de wespen. bedankt...
Zeer professioneel en vriendelijk. Resultaat, ben van de wespen. bedankt Point Pest Control.

Duivendrecht

Ron

Opgezocht op internet. Direct gebeld. Men was al bij een klant, maar ondanks dat, nam men wel de telefoon op. Hij is in de middag langs gekomen en heeft duidelijk en helder uitgelegd hoe de wespen... Opgezocht op internet. Direct gebeld. Men was al bij een klant, maar ondanks dat, nam men wel de telefoon op. Hij is in de middag langs gekomen en heeft duidelijk en helder uitgelegd hoe de wespen er zijn gekomen en wat hij eraan ging doen.
Hij heeft ons nog een aantal tips gegeven.

Hazerswoude-Rijndijk

Eveline

Ik kreeg makkelijk contact. En de bestrijding kon snel plaatsvinden. Er werd duidelijk uitleg gegeven, alles was helder.

Mijdrecht

A

Snelle reactie, duidelijke uitleg, erg vriendelijk geholpen.

Purmerend

Bbm

Tot nu toe erg fijn.
Nu hopen dat ze weg blijven

Purmerend