Guusje

Na een weekend in een hotel in Antwerpen waar we bedwantsen hebben aangetroffen, wilden we graag zeker weten dat we er geen mee naar huis hadden genomen. Met behulp van inspectiehonden van Ronindogs... Na een weekend in een hotel in Antwerpen waar we bedwantsen hebben aangetroffen, wilden we graag zeker weten dat we er geen mee naar huis hadden genomen. Met behulp van inspectiehonden van Ronindogs is dit onderzocht voor ons en is ons verzekerd dat er geen in onze kamers zaten. Mark heeft het voor de zekerheid nagecheckt. Ook heeft hij ons goed geÔnformeerd over de mogelijkheden. Zeer tevreden!

Tilburg

bert

dordrecht

Niels

Fijn mail contact, snelle reactie, snelle afspraak, op tijd op de afspraak, fijn contact tijdens bezoek, eerlijk verhaal en goed advies kortom echt als heel prettig ervaren!

Alblasserdam

Chris

Gewoon klasse!
Prima stukje vakmanschap

Rijswijk

Zeer vriendelijke man van Vennink BedrijfshygiÎne. Heeft ons zeer adequaat geholpen. Ons restaurant is van de muizen af. Dank je wel Mark!

Martin

Mark was zeer snel te reageren op onze situatie. Hij was ook vriendelijk en informatief.

Goirle

Een dag voor Kerst op de site een vraag gesteld over een kruipend insekt in huis. Vrijwel direkt een mail retour ontvangen met een duidelijk antwoord. Daarna nog enige mailtjes over en weer met foto... Een dag voor Kerst op de site een vraag gesteld over een kruipend insekt in huis. Vrijwel direkt een mail retour ontvangen met een duidelijk antwoord. Daarna nog enige mailtjes over en weer met foto van het beestje om te determineren - altijd bijzonder snel een email retour. Vervolgens heeft de heer Vennink mij gebeld met advies. Al met al een zeer snelle reactie en alle vragen beantwoord. En mocht ik nog vragen hebben kan ik altijd weer kontakt opnemen. Geweldig!

Tilburg

Annemarie

Bij de bouwtechnische keuring voor de aankoop van ons huis bleek er een enorme huiszwam aanwezig door een lekkage in de kruipruimte. Mark heeft ons perfect voorgelicht over de kosten en de... Bij de bouwtechnische keuring voor de aankoop van ons huis bleek er een enorme huiszwam aanwezig door een lekkage in de kruipruimte. Mark heeft ons perfect voorgelicht over de kosten en de bestrijding voor ons uitgevoerd. Voor problemen met zwam kan ik mark van harte aanbevelen.

Frank

A

Snel en adequaat ! Goede communicatie .