Ilona de keijzer

Snel geholpen was er de eerst volgende werkdag.vriendelijk in de omgang.

Woudrichem

A vd Rijt

Adequaat, correct en zeer klantvriendelijk

Bavel

Koert

Contact gaat zeer makkelijk en snel. Bestrijder kijkt goed alles na en denkt goed mee. Prima bedrijf.

Dordrecht

Vennink bedrijfshygiëne

Vennink bedrijfshygiëne heeft voor ons een wespennest verwijderd. Geweldige service. Er werd gelijk naar een oplossing gezocht en nog geen 2 uur later stond het bedrijf voor onze deur om het... Vennink bedrijfshygiëne heeft voor ons een wespennest verwijderd. Geweldige service. Er werd gelijk naar een oplossing gezocht en nog geen 2 uur later stond het bedrijf voor onze deur om het wespennest te verwijderen. Fantastisch toch!!

Oosterhout

H. Huijben

Top service!!

Breda

Gebeld met de lokale bestrijder en afspraak gemaakt met Mark. In verband met de feestdagen duurde dit wel iets langer dan gebruikelijk. Volgens mij zat er één (1) muis binnen. Dit bleek ook zo te... Gebeld met de lokale bestrijder en afspraak gemaakt met Mark. In verband met de feestdagen duurde dit wel iets langer dan gebruikelijk. Volgens mij zat er één (1) muis binnen. Dit bleek ook zo te zijn en omdat niet kon worden vastgesteld waar die zat of waar hij binnenkomt kreeg ik adviezen ter bestrijding, De afgesproken kosten hoefde ik niet eens te betalen, al zou hij volledig in zijn recht staan dit wel te doen. Mark is een vriendelijk, hartelijk, prettig mens om zaken mee te doen. Ik geef hem dan ook een vette 9+ (10 = perfectie en perfectie bestaat niet). Mocht het verjagen niet lukken dan bel ik hem nog een keer.

Dordrecht

Fred

Zeer prettig zaken doen met Mark Vennink en zeer vakkundig op gebied van houtworm bestrijding.

Sprang Capelle

TP

Contact gehad met Mark over schimmels onder houten vloer die wordt vervangen door beton. Mark kon al vrij snel komen kijken en heeft ons van begin tot eind van duidelijk advies voorzien.... Contact gehad met Mark over schimmels onder houten vloer die wordt vervangen door beton. Mark kon al vrij snel komen kijken en heeft ons van begin tot eind van duidelijk advies voorzien. Communicatie is erg prettig. We hebben een aantal keer geschoven met de planning en Mark was steeds zeer flexibel. We hebben dit traject van begin tot eind als erg prettig ervaren.

Geertruidenberg

A

Zeer snelle en vakkundige analyse van het probleem en goed advies

Breda

O

Wat een geweldig bedrijd en vriendelijke man! Gisteren gebeld omdat wij muizenkeutels hadden gevonden in de keukenkast, snel afgesproken, hij had om 11:30 tijd maar wij konden 11:45 thuis zijn. Hij... Wat een geweldig bedrijd en vriendelijke man! Gisteren gebeld omdat wij muizenkeutels hadden gevonden in de keukenkast, snel afgesproken, hij had om 11:30 tijd maar wij konden 11:45 thuis zijn. Hij had zijn agenda aangepast en stond voor de deur te wachten op ons. Proffessioneel naar de situatie gekeken en beoordeeld. Hierna heeft geconstateerd dat er wellicht een enkele muis in het huis is geweest en dat er geen sprake was van muizenplaag. Hij heeft advies gegeven en mijn hand geschud om verder te gaan. Ik vroeg wat deze afapraak mij heeft gekost en hoeveel ik deze beste man schuldig ben, het antwoord was: het kost je niets, graag gedaan. Doe wat leuks met je kinderen voor dat geld. Fantastisch toch dat zulke eerlijke bonafide bedrijven nog bestaan die op deze betrouwbare manier hun werk doen?!
Hartelijk dank, ik zal jullie overal aanraden.

Ridderkerk