S

Er liepen muizen tussen twee verdiepingen in. In de opberghokken achter schotten lagen keutels en daar zijn doosjes gif neergezet op 12 maart. Eerst leek het probleem opgelost en na drie dagen... Er liepen muizen tussen twee verdiepingen in. In de opberghokken achter schotten lagen keutels en daar zijn doosjes gif neergezet op 12 maart. Eerst leek het probleem opgelost en na drie dagen hoorden we niets meer.Op 2 april hoorde ik weer muizen, eerst alleen in de avond op 3 april ook overdag

Mijnsheerenland

K.

Fijn en snel geholpen.

Spijkenisse

B.

We dachten dat we kakkerlakken in huis hadden. Gelukkig werden we snel en adeqaat geholpen door Vennink. Het bleken heipaalkevers te zijn die in een houten plank zaten. Meneer Vennink heeft ons... We dachten dat we kakkerlakken in huis hadden. Gelukkig werden we snel en adeqaat geholpen door Vennink. Het bleken heipaalkevers te zijn die in een houten plank zaten. Meneer Vennink heeft ons telefonisch advies gegeven waardoor ons probleem snel verholpen was!

Papendrecht

E

Mark is een vriendelijke man met humor die bruinbare tips geeft.

Breda

Nicole

Breda

Sofia

Zeer goed geholpen en hele goede nazorg. Er is genoeg ruimte voor vragen en alles wordt met alle geduld beantwoord! Er wordt heel secuur gewerkt en ze denken met je mee in het oplossen van je... Zeer goed geholpen en hele goede nazorg. Er is genoeg ruimte voor vragen en alles wordt met alle geduld beantwoord! Er wordt heel secuur gewerkt en ze denken met je mee in het oplossen van je probleem.
Mark zorgt ervoor dat je kunt lachen op momenten waarin je je wanhopig voelt door de ongedierte.

Tilburg

John

Vakman, zeer behulpzaam en eerlijk en uitstekend advies gegeven. Aan te raden voor iedereen met soortgelijke problemen!

Ridderkerk

J.

Mark Venning is supersnel, heel vriendelijk, vakbekwaam, to the point Èn eerlijk. De afspraak werd op heel korte termijn gemaakt, Mark inspecteerde mijn kast en gaf mij heel eerlijk te kennen in... Mark Venning is supersnel, heel vriendelijk, vakbekwaam, to the point Èn eerlijk. De afspraak werd op heel korte termijn gemaakt, Mark inspecteerde mijn kast en gaf mij heel eerlijk te kennen in welke conditie mijn kast daadwerkelijk was. Vervolgens kreeg ik nadenktijd en ook de volgende afspraak werd op heel korte termijn gemaakt. Het hele contact verliep zeer prettig en respectvol Èn met veel humor.

Berkel en Rodenrijs

Marianne

Zaterdags contact gehad na al ruim 2 week grote overlast van motmuggen naar aanleiding van lekkage onder de keukenvloer.
Op maandag afspraak. Vlot antwoord duidelijk geholpen. En na...
Op maandag afspraak. Vlot antwoord duidelijk geholpen. En na behandeling gelijk geen last meer van de motmuggen...
Mark Vennink Bedankt! Voor de goede service!

Zwijndrecht

M

Ik dacht last te hebben van beestjes/bedwantsen. Mark heeft van begin af aan heel erg met me meegedacht wat het kon zijn en geholpen/bemiddeld met speurhonden van een ander bedrijf zo snel mogelijk... Ik dacht last te hebben van beestjes/bedwantsen. Mark heeft van begin af aan heel erg met me meegedacht wat het kon zijn en geholpen/bemiddeld met speurhonden van een ander bedrijf zo snel mogelijk bij me langs te laten komen om te kijken of bedwantsen daadwerkelijk het probleem waren of niet. Gelukkig bleken er geen bedwantsen te zijn. Andere beestjes waren ook uigesloten, dus over het bestrijden en prijs/kwaliteit kan ik niks zeggen. Mark reageerde altijd heel erg snel; zelfs in de avonduren! Heel erg fijn als je op dat moment heel erg omhoog zit.

Den Haag