Chris

Zeer competent, zorgzaam en betrouwbaar. Bovendien altijd goed geluimd en vol humor.

Een echte vakman die ik van harte kan aanbevelen.

Delfland

Ellen

Dordrecht

Margreet

Na opgave van probleem via internet werd ik direct benaderd door Mark Vennink. Hij kon snel langskomen en adviseren. Omdat het een nogal grote klus was heeft hij ook een samenwerkende aannemer... Na opgave van probleem via internet werd ik direct benaderd door Mark Vennink. Hij kon snel langskomen en adviseren. Omdat het een nogal grote klus was heeft hij ook een samenwerkende aannemer ingeschakeld voor advies en bouwwerkzaamheden. Ook, net als Mark zelf, een heel correcte persoon waar je vertrouwen in hebt en met wie je graag zaken doet. Al met al is het probleem naar alle tevredenheid opgelost.

Ridderkerk

Sjoerd

Prima communicatie eerst opname en offerte
Gewerkt volgens opgave

Fijnaart

irene

Nadat enkele bedrijven geweest zijn zonder het gewenste resultaat, heb ik mark van Vennink bedrijfshygiene gecontacteerd. Na een lang telefoongesprek, waarin alles duidelijk ( zo duidelijk was geen... Nadat enkele bedrijven geweest zijn zonder het gewenste resultaat, heb ik mark van Vennink bedrijfshygiene gecontacteerd. Na een lang telefoongesprek, waarin alles duidelijk ( zo duidelijk was geen enkel bedrijf geweest) werd uitgelegd, is mark langsgekomen. Na een grondige inspectie door middel van hun bedwants detectiehonden, is er een strijdplan opgesteld, waarin rekening gehouden werd met mij. De jongens van Vennink gaan zeer professioneel en zorgvuldig te werk en ik heb dit ook als zeer prettig ervaren. Het belangrijkste is, dat ik nu bedwantsvrij ben. Topbedrijf, goeie jongens, een aanrader.

dordrecht

Mop

Vennink kwam nadat "de zilvervisjesdokter" ons op de dag van de geplande behandeling had laten zitten. Heel makkelijk contact gemaakt, Vennink was snel ter plaatse en behandeling werd degelijk... Vennink kwam nadat "de zilvervisjesdokter" ons op de dag van de geplande behandeling had laten zitten. Heel makkelijk contact gemaakt, Vennink was snel ter plaatse en behandeling werd degelijk uitgevoerd. Prettig is ook dat we na behandeling tips kregen. Vooralsnog geen visjes meer gezien.

Rotterdam

Stefan

Dit bedrijf gaat erg deskundig te werk en geeft hierbij ook de nodige informatie. Ik zou ze zeker aanbevelen bij andere en als we ze in de toekomst nog een keer nodig hebben dan zullen we niet... Dit bedrijf gaat erg deskundig te werk en geeft hierbij ook de nodige informatie. Ik zou ze zeker aanbevelen bij andere en als we ze in de toekomst nog een keer nodig hebben dan zullen we niet aarzelen om een afspraak met ze te maken.
De prijs/Kwaliteit vraag kunnen we niet niet beantwoorden omdat het net gebeurd is en we niet onder de vloer kunnen nu.

Hendrik ido Ambacht

Nelly

Mark gebeld. gaf goed advies en kon ook volgende dagal langskomen Terloops ook nog advoes gehad tegen zilvervisjes. Had Mark al enkele maanden eerder telefonisch gesproken over 'beestjes' die ik... Mark gebeld. gaf goed advies en kon ook volgende dagal langskomen Terloops ook nog advoes gehad tegen zilvervisjes. Had Mark al enkele maanden eerder telefonisch gesproken over 'beestjes' die ik niet lokaliseren kon. Er samen telefonisch achter gekomen dat ze uit een Pittenzak kwamen. Top dat dat telefonisch kon !

Dordtecht

Henny

Open, eerlijke communicatie, snel en komt betrouwbaar en professioneel over. En als prettig extraatje ook nog een heerlijk gevoel voor humor.....kortom: dikke tien!

Willemstad

Stefanie

Ontzettend kundig bedrijf, prettige mensen en goed advies over bestrijding van div. Ongedierte.

Zundert