Fam

Contact opgenomen omdat we last hadden van rioolvliegen. Was bereid direct te komen maar adviseerde eerst goed na te gaan of de lekkage ook echt verholpen was.
Nadat we zeker wisten dat er...
Nadat we zeker wisten dat er verder geen lekkages waren een afspraak gemaakt (kon op korte termijn).
Was keurig op tijd, helder over wat hij ging doen en beantwoorde alle vragen. Heeft zijn werk keurig gedaan en alles netjes opgeruimd. De rioolvliegen zijn weg en mocht ik ooit nog overlast hebben van beestjes bel ik zeker direct met Mark van Vennink BedrijfshygiÎne.

Zevenbergen

ben

Zeer tevreden over de kennis en kunde van de medewerkers van Vennink. Snelle actie ondernomen en ook de nazorg is top.

Dordrecht

Saskia

In de ochtend gebeld, in de middag meteen geholpen.
Prima service. Meedenkend en behulpzaam.

Hendrik Ido Ambacht

Hans

Vandaag is de Fa. Vennink bij mij thuis geweest omdat ik last had van kleine zwarte vliegende beestjes waarvan ik zelf de oorzaak niet kon vinden.
De deskundige medewerker van de Fa. Vennink...
De deskundige medewerker van de Fa. Vennink had de oorzaak in een mum van tijd gevonden. (Broodkever).
Wij gaan nu aan de slag.
En dat alles ook nog voor de prijs van Nul Euro. Ongelooflijk maar waar.
Chapeau!

Tilburg

Natasja

Snelle en eerlijke mondeling advies.

Roosendaal

AngËle

Snel en vakkundig gaat hij te werk. Voor een leuke prijs! En kwam mooi op tijd!

Roosendaal

Anne

In de ochtend contact opgenomen (over zwerm bijen boven de voordeur van net opgeleverd koophuis) dezelfde dag nog geholpen! Mark heeft goed advies gegeven en ook nog vrijblijvend rond gekeken naar... In de ochtend contact opgenomen (over zwerm bijen boven de voordeur van net opgeleverd koophuis) dezelfde dag nog geholpen! Mark heeft goed advies gegeven en ook nog vrijblijvend rond gekeken naar mogelijk ander ongedierte. Bedankt, Mark! Mochten we weer overlast hebben nemen we zeker opnieuw contact op met Vennink Bedrijfshygiene.

Sleeuwijk

Nathalie

Goede communicatie, vriendelijk en beleefde man. Ook fijn dat er begrip was voor mijn angst voor gif en uitleg. Mark gebruikt wettelijk toegestane bestrijdingsmiddel met inachtneming v veiligheid.... Goede communicatie, vriendelijk en beleefde man. Ook fijn dat er begrip was voor mijn angst voor gif en uitleg. Mark gebruikt wettelijk toegestane bestrijdingsmiddel met inachtneming v veiligheid. Geen mieren meer gezien gelukkig! In mijn geval met seizoensgarantie. Netjes op tijd en geeft aan aangesloten te zijn bij 1 vd 3 keurmerk instanties (zie website). Hartelijk dank!

Breds

jolanda

Na het sturen van een mailtje middenin de nacht. Werd ik smorgens opgebeld.
Na het sturen van een mailtje middenin de nacht. Werd ik smorgens opgebeld.
Ik was bang last te hebben van kakkerlakken. Diezelfde middag om 14.00 kwam mark mijn huis inspecteren. Op zoek naar tekenen van kakkerlakken. In roosters bovenop kasten onder de plint van de koelkast.... nergens iets te vinden... Uiteindelijk bleken het heipaal torren te zijn.. openhaard hout naar buiten gedaan. Probleem opgelost!! Een zeer opgelucht en tevrede klant! En dat alles gratis en voor niks.... super snelle en professionele hulp! Bedankt Mark.

zwijndrecht

Sandra

Duidelijke communicatie en snel opgelost

Dordrecht