Paulien

Na zondag gebeld te hebben, goede uitleg gekregen wat ze gaan doen om de muizen uit ons huis te krijgen, gelijk een goede prijs door gekregen. Martijn van Point Pest Control heeft maandagmorgen... Na zondag gebeld te hebben, goede uitleg gekregen wat ze gaan doen om de muizen uit ons huis te krijgen, gelijk een goede prijs door gekregen. Martijn van Point Pest Control heeft maandagmorgen alles gecontroleerd, gaten gedicht en doosjes neergezet.
Tot vandaag geen muis meer gezien. Martijn is TOP.

Amersfoort

Erik

Heel erg fijn! Het probleem was direct verlopen en na wekenlang last te hebben gehad van muizen, woon ik nu weer met een rustig gevoel thuis. Het was heel snel gefixt en kreeg ook veel deskundig... Heel erg fijn! Het probleem was direct verlopen en na wekenlang last te hebben gehad van muizen, woon ik nu weer met een rustig gevoel thuis. Het was heel snel gefixt en kreeg ook veel deskundig advies! Heel blij mee!

Utrecht

Valeria

Aardige man, maar het muizenprobleem is niet opgelost. We hebben nog steeds last van muizen. Daarnaast zit door het handelen van de ongediertebestrijder een balk/plint los aan de onderkant van het... Aardige man, maar het muizenprobleem is niet opgelost. We hebben nog steeds last van muizen. Daarnaast zit door het handelen van de ongediertebestrijder een balk/plint los aan de onderkant van het aanrecht. Deze krijgen wij niet meer terug op de juiste plek.

Amsterdam

Laudy

Snelle deskundige verdelging; Chapeau!

Sittard

rob

Goed contact met Ruben, heeft het ook snel verholpen het probleem met de wespen, binnen een half uur.professioneel aangepakt

echt

Aeoni

Faisal is vriendelijk, snel, bekwaam en betrouwbaar. Wij waren binnen een dag van een wespenplaag af.

Zaandam

Luc van Maldegem

Erg klantonvriendelijk, toonde totaal geen begrip.

Rotterdam

Familie Gerritsen

Na verschillende pogingen telefonisch contact te hebben eindelijk Hans aan de lijn gekregen. Ik moest een mailtje sturen. Gedaan. Vervolgens niets meer gehoord. Nog een paar mailtjes achteraan... Na verschillende pogingen telefonisch contact te hebben eindelijk Hans aan de lijn gekregen. Ik moest een mailtje sturen. Gedaan. Vervolgens niets meer gehoord. Nog een paar mailtjes achteraan gestuurd, geen reactie. Telefoon wordt niet meer opgenomen. Waardeloos bedrijf, kost veel energie zo maar als klant zit je nog steeds met de problemen. Zou er niet aan beginnen.

Voorburg

Erik

Heel goed, behulpzaam en deskundig

Volendam

van Woudenberg

Er was duidelijk beloofd garantie op de bestrijding, maar nu de wespen weer terug zijn blijkt dat ze geen garantie geven. Waardeloos bedrijf

Culemborg