In twee weken tijd op onverklaarbare reden drie kakkerlakken in huis gevonden. Zo in contact gekomen met Mark Vennink. Hij was gelukkig snel beschikbaar. Er is gel gespoten in de kieren van de muren... In twee weken tijd op onverklaarbare reden drie kakkerlakken in huis gevonden. Zo in contact gekomen met Mark Vennink. Hij was gelukkig snel beschikbaar. Er is gel gespoten in de kieren van de muren en er zijn een aantal vallen gezet. Nu binnen een week 1 kakkerlak gevonden in een valletje. We wisten niet zo goed wat we moesten doen, dus Mark eem berichtje gestuurd en hij reageert meteen met advies. Hopelijk zijn we binnenkort van de kakkerlakken af! Het is niet goedkoop, maar als de kakkerlakken helemaal weg zijn, is het dat geld zeker waard.

Rotterdam

J.

Er zaten muizen tussen de vloer en plafond. Niets hielp dus op zoek gegaan naar professionele hulp. Vennink reageerde snel en kwamen de volgende dag al. Ze hebben gif geplaatst. Vanaf de volgende... Er zaten muizen tussen de vloer en plafond. Niets hielp dus op zoek gegaan naar professionele hulp. Vennink reageerde snel en kwamen de volgende dag al. Ze hebben gif geplaatst. Vanaf de volgende ochtend geen last meer gehad. Aardige mensen, snel en doeltreffend.

Ilse

In verband met een zware kakkerlakken plaag en bed wantsen contact gehad met Mark Vennink. Dhr. is zeer professioneel, vriendelijk in contact en alles wordt netjes geregeld.
Wij gaan zeker...
Wij gaan zeker meer samenwerken met Vennink BedrijfshygiÎne

Peter

Last van vlooien. Vennink bedrijfshygiÎne reageerde gelijk op mijn telefoontje. Professioneel advies al gelijk telefonisch. Goede communicatie wat te doen. Snelle afspraak en thuis goede inspectie... Last van vlooien. Vennink bedrijfshygiÎne reageerde gelijk op mijn telefoontje. Professioneel advies al gelijk telefonisch. Goede communicatie wat te doen. Snelle afspraak en thuis goede inspectie om andere zaken uit te sluiten. Mark vennink en collega kunnen zeer goed relativeren en je gerust stellen, want ongedierte hebben voelt heel onprettig. Alom zeer aan te bevelen.

Den Haag

Joost

Mark Vennink belde me direct na indienen van mijn eeb formulier. Aan de telefoon een eerlijk advies, drong niet aan op een bezoek (maar ik wel). Afspraak gemaakt, hij was mooi op tijs, alles... Mark Vennink belde me direct na indienen van mijn eeb formulier. Aan de telefoon een eerlijk advies, drong niet aan op een bezoek (maar ik wel). Afspraak gemaakt, hij was mooi op tijs, alles behandeld voor prima tarief. We zitten nog in de kritieke periode, maar het lijkt goed te zijn gegaan. Eerlijk, betrouwbaar en betaalbaar. Ik weet waar ik een eventuele volgende keer weer heen ga.

Ineke

Mark Vennink kwam exact op de afgesproken tijd omdat ik een wespennest onder de dakpannen had. Na zijn zeer duidelijke, uitgebreide uitleg over hoe de overlast zich evt. zou kunnen ontwikkelen (nu... Mark Vennink kwam exact op de afgesproken tijd omdat ik een wespennest onder de dakpannen had. Na zijn zeer duidelijke, uitgebreide uitleg over hoe de overlast zich evt. zou kunnen ontwikkelen (nu eind september) zei hij dat ik de beslissing moest nemen waar ik een goed gevoel bij zou hebben. Ik besloot het nest te laten zitten en vroeg hem wat de voorrijkosten waren. GEEN, want hijzelf houdt van dieren en hij zei dat als ik anders zou besluiten ik gerust weer kon bellen. Warme douche en 5 sterren ook namens de wespen, voor Vennink BedrijfshygiÎne.

Rijswijk NB

B

Een objectief advies en eerlijk. De firma heeft uiteindelijk geen cent aan me verdient maar alle tijd voor me genomen om vragen te beantwoorden en aanbevelingen te doen. Dat vind ik klasse en dat... Een objectief advies en eerlijk. De firma heeft uiteindelijk geen cent aan me verdient maar alle tijd voor me genomen om vragen te beantwoorden en aanbevelingen te doen. Dat vind ik klasse en dat bewijst de professionaliteit waarbij de klant voorop staat. Bedankt.

Dongen

Petra

Supersnel geholpen, ontzettend aardige man en goede uitleg kortom zeer tevreden. En een goede prijs! ?üòÉ

Werkendam

Claud

"top service"
neemt alle tijd voor duidelijk advies
vakman !!!

Kaatsheuvel

Marianne

Snelle en vakkundige bestrijding van wespennest in dit geval op lastige plek op het dak. Denkt echt met je mee hoe het zo goed en goedkoop mogelijk kan. Komt afspraken goed na en is prettig in de... Snelle en vakkundige bestrijding van wespennest in dit geval op lastige plek op het dak. Denkt echt met je mee hoe het zo goed en goedkoop mogelijk kan. Komt afspraken goed na en is prettig in de omgang. Ik beveel deze ondernemer zeer zeker aan!

Dordrecht