M

Graag wil ik een groot compliment geven aan Mark van Vennink, die vandaag bij mij is geweest. Ik had last van muizen, al meerdere keren iemand van een bestrijding geweest, veel geld betaald maar... Graag wil ik een groot compliment geven aan Mark van Vennink, die vandaag bij mij is geweest. Ik had last van muizen, al meerdere keren iemand van een bestrijding geweest, veel geld betaald maar geen resultaat.
Nu dacht ik weer muizen te hebben (waarschijnlijk een fobie bij mij) had al een leuk gesprek met Mark door de telefoon, langs gekomen en hij heeft alles na gekeken van onder tot boven, maar geen keutel laat staan muis te bekennen. Hij heeft zo zijn best gedaan en zei het is onzin om hier gif neer te zetten, want....er zijn geen muizen.Heeft nog op me in gepraat dat ik het van me af moest zetten, wat een menselijke man. Tot over maat van ramp wilde hij niet dat ik betaalde, nou dat verbaasde me helemaal, dat maak je tegenwoordig niet meer mee en hij was weg voor ik geld kon pakken, want ik wilde hem toch wat geven, kreeg geen kans. Het enige wat hij zei, we moeten elkaar ook weleens helpen zonder er wijzer van te worden, waar maak je dat nog mee, echt een goed mens.
Bij deze wil ik dan ook een hele warme douche geven aan Mark en raad iedereen aan, als ze last van ongedierte hebben, bel alsjeblieft Vennink Bedrijfshygiene (vraag desnoods naar Mark) heus je wordt daar menselijk en met respect geholpen.
Geen geldklopperij zoals bij heel veel bestrijders.
Nogmaals hartelijk dank Mark voor wat je gedaan hebt.
Groetjes van mij.

Geertruidenberg

H.

Plezierige, betrouwbare bestrijder, die snel reageert, nog dezelfde dag langskwam en ook snel en voordelig offreerde + vakkundig adviseerde.

Dordrecht

Rianne

Zeer snelle reactie en belangrijker nog: zeer snelle actie, prettige communicatie. Kennis van zaken is super. Betrouwbaar en accuraat. Kortom: Top!!

Goes

B

Prima service, vrijblijvende inspectie scherpe prijs, flexibele manier van werken en goede afspraken en snelle reactie op vragen.
Ook landelijk opererende bestrijders om offerte gevraagd, deze...
Ook landelijk opererende bestrijders om offerte gevraagd, deze komen niet kijken en zijn beduidend duurder.

Rotterdam

M.

Superfijne Èn snelle service, binnen 24 uur geholpen! Binnen twee dagen was er al geen muis meer te bekennen! Top!!

Ridderkerk

Sandra

Gebeld nav een vermoeden van ongedierte, super goed geholpen met antwoorden en advies!

Andel

Claudia

Snelle en duidelijke communicatie, afspraak binnen 24 uur, professioneel en kundig.

Oosterhout

W tuitel

Erg aardig snel en goed werk

Ridderkerk

Sherida

Keek er naar uit dat ik na 2 jaar geen last meer van mollen in de tuin zou hebben. Helaas......na beoordeling zei Mark mij dat er in no time zo weer een andere mol in de tuin zou zitten. Goud... Keek er naar uit dat ik na 2 jaar geen last meer van mollen in de tuin zou hebben. Helaas......na beoordeling zei Mark mij dat er in no time zo weer een andere mol in de tuin zou zitten. Goud eerlijk advies gekregen, wat ik natuurlijk liever niet wilde horen, maar wat ik wel erg kan waarderen. SUPER!! Hoefde ook geen voorrijkosten te betalen. Bedankt Mark Vennink. Je had het makkelijk kunnen verdienen, maar jij gaf eerlijk advies. Zulke bedrijven bestaan ook.......... Gelukkig!

Capelle aan den IJssel

Chantal

"Er leeft daar in die kruipruimte echt helemaal niks meer" Woorden die als muziek in de oren klinken toen na een lange, slepende zaak met de verzekering de mannen eindelijk hun werk konden afronden.... "Er leeft daar in die kruipruimte echt helemaal niks meer" Woorden die als muziek in de oren klinken toen na een lange, slepende zaak met de verzekering de mannen eindelijk hun werk konden afronden. Goede communicatie, goede sfeer, professioneel werk en een prettige samenwerking. Eigenlijk niks op aan te merken.

Den Haag