7.8/10
De kwaliteit van onze bedden
8.2/10
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

hellenbrand

Correcte voorlichting. Niet opdringerig. Alleen duurde het lang voordat het bed werd afgeleverd.

Poels-Stoffels

Het valt ons even tegen dat we niet volledig op de hoogte zijn gebracht voor het geval dat de electriciteit uit valt!!

Nvt.

Kan wel wat minder opdringerig, te snel met je een beslissing te laten maken.

Herbots Bruno

Eenmaal contact gelegd vond ik de werking een beetje "pushing" Na het ontvangen van de documentatie kon het niet snel genoeg gaan om een vertegenwoordiger te sturen. Na het tekenen van de bestelbon... Eenmaal contact gelegd vond ik de werking een beetje "pushing" Na het ontvangen van de documentatie kon het niet snel genoeg gaan om een vertegenwoordiger te sturen. Na het tekenen van de bestelbon ... kreeg ik het idee dat de firma in faling was gegaan.

Cees Schoutens

Fijne boxspring. Het was even wennen aan de matras maar dat i snel gebeurd. Er was wel een lange levertijd.

Cornelissen

Hij netjes en correct alles werd goed uitgelegd

B.W. Peele

Wij hebben een prettig gesprek gehad en rustig de bedden op locatie kunnen bekijken. Na opnemen van onze wensen kwam er een totaalplaatje uit waar wij wel van schrokken. Wat heeft u in gedachten als... Wij hebben een prettig gesprek gehad en rustig de bedden op locatie kunnen bekijken. Na opnemen van onze wensen kwam er een totaalplaatje uit waar wij wel van schrokken. Wat heeft u in gedachten als maximum bedrag? Dat kenbaar gemaakt en gekeken naar alternatieven in de showroom, maar daar stond er geen één bij, die naar onze wens was. Dan kijken wat we konden schrappen. Toen vond er telefonisch overleg plaats met de medewerker en die bood een korting aan. We hebben wat tijd gekregen om rustig te overleggen en toen besloten om de aanbieding, die nog € 2.500,00 boven ons maximum lag, te accepteren. Ik heb hier vele slapeloze nachten van wakker gelegen en diverse malen overwogen de order te annuleren, maar dat kost ook geld en zouden we niets hebben!
Gistermorgen hebben we naar alle financiële opties gekeken en besloten de aankoop door te zetten!