7.8/10
De kwaliteit van onze bedden
8.2/10
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Fam. van Barneveld

Wat een ontzetten top bedrijf! Denken heel erg met je mee aan alle oplossingen die we zoeken. Bedankt voor de goede service.

Egb

Absoluut niets kopen hier!!!
Mijn ouders hebben 14K betaald en na 10 maanden nog geen levering. Telefonisch krijgen ze nul hulp en worden van het kastje naar de muur gestuurd.
Je kunt...
Absoluut niets kopen hier!!!
Je kunt fluiten naar je geld als je hier wat koopt.

Bas van Velzen

Wat een slecht bedrijf (Zit Optimaal/ Batavia Boxsprings). Ik had een op maat gemaakte stoel besteld met een levertijd van 15 weken. Ik kreeg na nul communicatie pas na 9 maanden een veel te grote... Wat een slecht bedrijf (Zit Optimaal/ Batavia Boxsprings). Ik had een op maat gemaakte stoel besteld met een levertijd van 15 weken. Ik kreeg na nul communicatie pas na 9 maanden een veel te grote stoel geleverd. Ik heb toen de koop geannuleerd en meerdere malen vriendelijk om een reactie gevraagd. Vanaf dat moment stopte alle communicatie en naar mijn geld kon ik fluiten. Ik heb uiteindelijk een incasso buro ingeschakeld om mijn geld terug te krijgen. Dat is Incassocenter (aanbeveling) ook gelukt. Kortom, niet kopen bij dit bedrijf.

AzezaAbutoha

أود أن أشتري من هذه الشركة في المستقبل لأنها رائعة جدا جدا

J.K. Molema

Wij zijn erg tevreden met het advies van de adviseur van Batavia Boxsprings.

jAN KROL OUD ONDERNEMER ,DUS VEEL EVARING

BIJDIT BEDRIJF EENUXE BOKSPRING BESTELD 6000 EURO 12 WEKEN LEVERTIJD HELAAS ; EENGOEDE VERKOPER KWAMEN ROND VOOR 6000 EURO,DUS WACHT IK MAAR TOT JUNI ALS HIJ GELEVERD WORDT,HELAAS GEEN FOTO WAT... BIJDIT BEDRIJF EENUXE BOKSPRING BESTELD 6000 EURO 12 WEKEN LEVERTIJD HELAAS ; EENGOEDE VERKOPER KWAMEN ROND VOOR 6000 EURO,DUS WACHT IK MAAR TOT JUNI ALS HIJ GELEVERD WORDT,HELAAS GEEN FOTO WAT IK PRECIEIS GEKOCHT HEB,VOLGENS RECENTIE BETROUW BAAR BEDRIJF ,HOPELIJK STELLEN ZE DEZE WDUWNAAR VAN 90 JAAR NIET TELEUR VAN DEZE DUREN AANKOOP GR UIT ACHEL BELGIE