7.8/10
De kwaliteit van onze bedden
8.2/10
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Wim

Wat een slechte reviews staan er tussen. Incasso om je geld terug te krijgen , een jaar wachten op een bed , slecht telefonisch te bereiken , het is niet best. Hoop dat ik zo’n revieuw niet hoef te... Wat een slechte reviews staan er tussen. Incasso om je geld terug te krijgen , een jaar wachten op een bed , slecht telefonisch te bereiken , het is niet best. Hoop dat ik zo’n revieuw niet hoef te schrijven . Bed is vrijwel op tijd geleverd , als de after sales een beetje meezit is het redelijk goed gegaan .

Armbrust

In april bedden geleverd slapen prima. Maar nu afstand bediening kapot terwijl hoofdsteun rechtop staat. Ik kan er dus niet in slapen. Ze kunnen pas naar 14 !!! dagen langs komen. Er si op internet... In april bedden geleverd slapen prima. Maar nu afstand bediening kapot terwijl hoofdsteun rechtop staat. Ik kan er dus niet in slapen. Ze kunnen pas naar 14 !!! dagen langs komen. Er si op internet geen gebruiksaanwijzing te vinden hoe je zelf handmatig ? of met het programmeren van de andere afstand bediening het probleem kan oplossen. Zorgelijk zeker als je bejaard bent. Is zorgelijk voor de toekomst. Bij bv. swisssence vindt je dit wel op internet.

Jan Krol

Jan krol heeft het bed net ontvangen fijne werk lui ,alleen let op bij kopen de plaatsen kost geld 240 euro voor een 1/2 uurte plaatsen dat wordt niet verteld door de verkoper en ook de... Jan krol heeft het bed net ontvangen fijne werk lui ,alleen let op bij kopen de plaatsen kost geld 240 euro voor een 1/2 uurte plaatsen dat wordt niet verteld door de verkoper en ook de aanbiedings korting werd niet op de rekening toegepast jammer, zo wordt een 90 jarige toch belazerd gr KROL UIT ACHEL B ELGIE

PRIVE JAN KROL ACHEL BELGIE

Na 3 maanden wachten kwam hij eindelijk.de verkoper was vergeten de aanbieding en plaatsing kosten te zeggen ;dus een tegen valler van 500 euro

A. Horsting

Goede ervaring met specialist. Helaas wat misverstanden ontstaan maar die zijn opgelost

Springin'tveld

Aardige man, maar heb wel me te snel laten overhalen, omdat het toch wel duur is en ïk niet weet of ik het haal met de betalingen.

PRIVE

Ondanks de teveel aangeboden mogelijk heden; kwamen we er toch uit met stevige prijs van 6000 euro voor deze weduwnaar moet het een wonder bed worden, dus zie ik a.s MAANDAG HOE HET AF LOOPT