7.8/10
De kwaliteit van onze bedden
8.2/10
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Familie vriezekolk

Na een zeer lange wachttijd van 7 maanden het bed gekregen wij zijn zeer tevreden over het bed afwerking erg mooi en ligt heerlijk
De communicatie Zoutelande beter kunnen .
Vooral wat...
De communicatie Zoutelande beter kunnen .
Vooral wat levering betreft
Ik geef vijf sterren omdat het bed echt fantastisch is

J.J.M. Dubois

Top producten gecombineerd met top personeel. Echt een aanrader!

R. van Barneveld

Wij hebben een fijne ervaring met batavia boxsprings. Goede uitleg en een fantastisch bed gekregen. Erg tevreden.

P. Hoogeveen

De kwaliteit van de aangeboden bedden is perfect en de service is zeer goed.

Fam. Versteeg

Zeer goede kwaliteit /prijs verhouding en uitstekende service,
helemaal naar ons idee.

J. Leenhouts

Ik heb via batavia boxsprings een hoog- laag bed gekocht. De service was erg goed en het bed slaapt fijn, wij raden deze firma dan ook bij iedereen aan.

Groothuis

Al meer dan 5 jaar zijn wij klant bij Batavia boxsprings! de service is geweldig en het personeel is altijd erg vriendelijk.

J. Douwsma

Wij kunnen uit ervaring stellen dat Batavia Boxsprings kwalitatief uitstekende bedden levert. Daarnaast is de verkoper erg meedenkend en luisteren ze goed naar onze wensen. Al met al een prachtig... Wij kunnen uit ervaring stellen dat Batavia Boxsprings kwalitatief uitstekende bedden levert. Daarnaast is de verkoper erg meedenkend en luisteren ze goed naar onze wensen. Al met al een prachtig bed en slapen wij weer heerlijk.