7.8/10
De kwaliteit van onze bedden
8.2/10
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Fam Meurs.

Wij zijn erg tevreden over ons bed! We slapen heerlijk!

Reactie Batavia Boxsprings:

Fijn dat u het bezoek zo positief heeft ervaren.

N.J. Klein

Zeer goede dienstverlening. Goed bedrijf om mee samen te werken!

Reactie Batavia Boxsprings:

Wat fijn dat u zo tevreden bent!

Geurts

Wij zijn ontzettend blij met ons bed!

Reactie Batavia Boxsprings:

Wat fijn dat u zo tevreden bent!

J.L. Koops

Wij hebben een huisbezoek gehad van Batavia Boxsprings. Dit deden wij naar aanleiding van een eerdere aankoop bij Batavia Boxsprings. Wij zijn erg tevreden met ons eerste bed en hebben nu voor de... Wij hebben een huisbezoek gehad van Batavia Boxsprings. Dit deden wij naar aanleiding van een eerdere aankoop bij Batavia Boxsprings. Wij zijn erg tevreden met ons eerste bed en hebben nu voor de logeerkamer een tweede boxspring besteld. Wij zijn wederom goed geholpen en wachten nu op ons bed.

Fam Meurs.

Echt een aanrader! Leuk personeel en eindelijk een bed waar we heerlijk in slapen.

F.J. Jonker

Ik ben zeer tevreden

Beste heer Jonker,
Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Bedankt voor de mooie review!

Mevr. van Ham

Fijne ervaring met Batavia. Wij hebben een prachtig bed waar wij heerlijk op slapen.

Beste mevrouw van Ham,
Wat fijn om te horen dat u heerlijk slaapt. Bedankt voor de mooi review.

Privaat

SLECHT!!! Niet bestellen houden wel Uw voorschot maar leveren niet DIEVEN DIEVEN DIEVEN!!!
SWISS SENS heel goede ervaring

Beste heer/mevrouw,
Net als in uw andere review willen we u vragen uw contactgegevens te mailen naar info@bataviaboxsprings.nl. We willen graag met u in contact komen om uw klacht te bespreken en uit te zoeken hoe dit ontstaan is.
Batavia Boxsprings

Privaat

Onbetrouwbaar, voorschot kwijt, geen levering.
Zeker niks bestellen

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Graag zouden wij met u in contact willen komen om uw ervaringen te bespreken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw contactgegevens te willen mailen naar info@bataviaboxsprings.nl Bij voorbaat hartelijk dank! Met vriendelijke groet,

D. Bouwman

Afgelopen week een is er een medewerker van Batavia Boxsprings op bezoek geweest. Helder gesprek met een heldere voorlichting.

Reactie Batavia Boxsprings:

Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze medewerker.