7.8/10
De kwaliteit van onze bedden
8.2/10
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Milané

Prachtige en vooral zeer functionele boxspring voorzien van alle gemakken en helemaal toekomst gericht
Wij slapen heerlijk en genieten er iedere nacht van
Kan iedereen een BATAVIA...
Wij slapen heerlijk en genieten er iedere nacht van
Kan iedereen een BATAVIA boxspring adviseren

Medi

Geen reactie op aanvraag brochure. Totaal geen reactie op aanvraag. Zij slapen ? daar. Gaan naar een ander bedrijf. Klantvriendelijk en goed advies. Auping ? ?

Gek zeg. Wanneer je slechte recentie plaatst lukt t niet

Ogelooflijk slecht bedrijf met onbehoorlijk personeel. Verbreken de verbinding. Wel 507 euro aanbetaald en maanden later nog niets,alleen onbehoorlijk grote monden.

Kersten

2 à 3 maanden geleden brochure aangevraagd nog steeds niet ontvangen. Telefonisch contact gehad en wenste nog geen huisbezoek. Zou 4 weken geleden zo spoedig mogelijk de brochure ontvangen maar... 2 à 3 maanden geleden brochure aangevraagd nog steeds niet ontvangen. Telefonisch contact gehad en wenste nog geen huisbezoek. Zou 4 weken geleden zo spoedig mogelijk de brochure ontvangen maar helaas!

Henk

Er zijn 2 keuze menu's als je ze belt. 1 is voor productinformatie, daar wordt op geantwoord. 2 is voor klantenservice. Die wordt nooit beantwoord. Ik probeer dit al drie weken, wegens... Er zijn 2 keuze menu's als je ze belt. 1 is voor productinformatie, daar wordt op geantwoord. 2 is voor klantenservice. Die wordt nooit beantwoord. Ik probeer dit al drie weken, wegens overschrijding van de levertijd. Ik vraag me af of ze wel een klantenservice hebben. Als je overweegt hier een bed te kopen, probeer dan eerst eens klantenservice te bellen. Dan weet je al genoeg.

Ernst van de Veerdonk

Nooit iets ontvangen.
Nooit iets ontvangen.
In maart kwam de verkoper bij mij thuis om te praten over een Boxspring. Leuk gesprek, man had verstand van zaken. Wel jammer was het geijkte spelletje dat hij "naar het hoofdkantoor moet bellen voor korting" en dat was natuurlijk teveel maar ach.
Geeft niks, ik moest uiteraard wel aanbetalen.
De levertijd zou 14 weken zijn, best veel eigenlijk.
Na 14 weken geen bed, maar ook geen enkel bericht van Batavia over de overschrijding van de levertijd. Dus maar een mail gestuurd dat ik het bed ècht binnen 4 weken wil hebben: geen enkele reactie.
Na 18 weken heb ik volgens de GBW voorwaarden de order kunnen annuleren: wederom geen enkele reactie. Nu maar hopen dat ik mijn 500 euro terugkrijg.
Ik zal niet zeggen dat je er niks moet kopen, want ik lees veel recensies dat, àls het bed komt, de kwaliteit heel goed is. Ik zal het helaas nooit mogen ervaren.
Maar betaal in ieder geval niks aan, want Batavia doet weinig tot geen moeite om je te informeren, en dan kun je makkelijker onder de koop uit.

M. Schotanus

We hebben een hele aardige, maar ook vakkundige adviseur in huis gehad. Hij heeft alles goed uitgelegd en we begrepen hem volledig. Toch hebben wij ons over laten halen om een bestelling te plaatsen... We hebben een hele aardige, maar ook vakkundige adviseur in huis gehad. Hij heeft alles goed uitgelegd en we begrepen hem volledig. Toch hebben wij ons over laten halen om een bestelling te plaatsen die ons budget nogal oversteeg. Heb hem vanmiddag ge appt en gemaild dat we van de opdracht tot leveren afzagen en volgens ons is die order nu geannuleerd.