7.8/10
De kwaliteit van onze bedden
8.2/10
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Fam. ten Cate

Wij zijn erg tevreden met het nieuwe bed dat is geleverd door de firma Batavia. Het huisbezoek hebben wij als erg prettig ervaren, goede uitleg en samen tot een compleet bed gekomen. Ook zijn wij... Wij zijn erg tevreden met het nieuwe bed dat is geleverd door de firma Batavia. Het huisbezoek hebben wij als erg prettig ervaren, goede uitleg en samen tot een compleet bed gekomen. Ook zijn wij erg te spreken over de monteurs die alles goed geplaatst en uitgelegd hebben.

N. van de Water

Heerlijk bed! Goede service, dik tevreden!

T.J. van Vlierden

Wij raden bataviaboxsprings zeker aan! Een heerlijk bed.

J. vd Velde

Met een thuisbezoek van Rutger zijn wij zeer tevreden, Rutger heeft ons alles goed uitgelegd over een hoog- laagbed en zijn nadat wij het bed ontvingen nog steeds zeer tevreden

GA van Schaik

Batavia boxsprings is een prima bedrijf, wij raden ze bij iedereen aan.

Fam Bergman

We zijn zeer tevreden over de werkwijze van zwaluw. Alles netjes binnen een dag geplaatst en wij kunnen weer heerlijk gebruik maken van onze douche.

Fam. Wigersma

Wat een super fijn bed hebben wij gekregen van Batavia boxsprings! Helemaal tevreden!

Mnr. Baljet

Wij hebben een heerlijk bed gekregen. Wel aan de prijs maar uitstekende kwaliteit.

Wim Oosterbeek

Een superbed, goede service en uitleg, op maat gemaakt, vriendelijke mensen met hart voor hun vak, topbedrijf