7.8/10
De kwaliteit van onze bedden
8.2/10
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

JAN KROL ACHEL BELGIE

VANDAAG DE BAVARIA BOX SPRING BESTELD

JAN KROL ACHEL BE;LGIE

GOEDE VERKOPER ALEEN ONDUIDELIJK NAAR PRIJS VERSCHIL STANDAARD EN LUXE UITVOERING

Familie Tiemens

Wij hebben sinds een jaar een bed van Batavia Boxsprings en zijn hier erg tevreden mee. Wij slapen weer helemaal goed.

Boesveld

Wij zijn zeer tevreden over Batavia Boxspring, wij zijn altijd heel goed geholpen en hebben duidelijke uitleg gekregen.

N.J. Nieuwveld

Erg vriendelijk en een duidelijke uitleg over het bed. We moeten het bed nog krijgen dus daar kan ik niets over zeggen.

G.A. van Barneveld

Hoog-laagbed aangeschaft. Prima advies van adviseur Nick Veldhuizen. Communicatie tijdens proces verliep goed. Reageert snel en adequaat op vragen via de mail. Bedden netjes afgeleverd. Na... Hoog-laagbed aangeschaft. Prima advies van adviseur Nick Veldhuizen. Communicatie tijdens proces verliep goed. Reageert snel en adequaat op vragen via de mail. Bedden netjes afgeleverd. Na aflevering hadden we nog enkele vragen. Adviseur kwam bij ons thuis langs om vragen te beantwoorden. Prima service.

Wim Smits

Eind Maart 2021 hebben wij onze nieuw bedeen besteld bij Batavia Boxsprings . De dag daarna 01-04-2021 direct onze aanbetaling voldaan en daarna wordt het stil . Tegen de tijd dat de eerste afleverdatum verliep 1e week Juli contact gezocht : bed was nog niet klaar . vervolgafspraak gemaakt voor 9 Augustus . Kort voor die datum gebeld maar bed was wederom niet klaar . uiteindelijk is die dag een leenbed geleverd .
Afspraak gemaakt voor begin December .

Eind november gebeld maar bed was niet meer beschikbaar , kon wel eind december worden of begin Januari ??

In Januari nog eens gebeld maar afleverdatum wordt eind Januari , in de bevestiging per mail wordt gesproken over week 5 !!

Nadat week 5 ruim is verlopen eind Februari maar weer eens contact gezocht wanneer het bed wordt geleverd . Dan een mail ontvangen van ene heer Knotters , die is het dossier kwijt . Alle gegevens 3aart verzonden maar nog steeds wachtend op een afleverdatum ruim 11,5 maand na het bestellen .

Zo op het eerste oog zou je zeggen wat zeur je toch maar het leenbed is voor ons niet geschikt , is smaller dan we hebben besteld en de matrassen liggen niet . Mijn vrouw slaapt nagenoeg dagelijks in de woonkamer in een leunstoel !!!

Tel is het bedrijf zeer lastig bereikbaar

Wie helpt ons verder ?

Noortje Khan

Twee jaar geleden voor mijn invalide moeder een prachtig hoog laag bed a € 15.000,= gekocht. Bed heeft nooit naar behoren gewerkt, klantenservice is slecht bereikbaar, minimaal 45 minuten wachten,... Twee jaar geleden voor mijn invalide moeder een prachtig hoog laag bed a € 15.000,= gekocht. Bed heeft nooit naar behoren gewerkt, klantenservice is slecht bereikbaar, minimaal 45 minuten wachten, soms helemaal geen contact. Onbeschofte reacties.
Als je in het keuzemenu kiest voor "Productinteresse" krijg je wél direct iemand aan de lijn. Zeer slecht, nu na 2 jaar ellende toch maar elders een bed kopen. € 15.000,= naar de vaantjes en een hele hoop ergernis. En diep triest dat mijn oude, invalide moeder onder dit soort amateurs moet lijden!

N. Zijlstra

Super fijn bedrijf. Goede kwaliteit producten, persoonlijke begeleiding en advies. Ook de service nadien is erg goed!