Bastu.nl

9.8/10

Geert Thyssen

Snelle levering en goede service na verkoop!

Jarno van Pluuren

Wij hebben een outletsauna gekocht bij Bastu die binnen een week is geleverd. De sauna is ook nog in elkaar gezet omdat ze tijd over hadden. Binnen een half uur stond de sauna klaar voor gebruik. We... Wij hebben een outletsauna gekocht bij Bastu die binnen een week is geleverd. De sauna is ook nog in elkaar gezet omdat ze tijd over hadden. Binnen een half uur stond de sauna klaar voor gebruik. We hadden ook flesjes besteld. Helaas waren deze niet goed. Bastu reageerde professioneel door direct een nieuwe verpakking op te sturen.

Goede persoonlijke aandacht waarbij Bastu doorvraagt wat je wil zodat de sauna bij je past.

Informatie website kan gedetailleerder. Bij outletsauna's staat soms dezelfde omschrijving terwijl het verschillende varianten betreft.

Prettige vakbekwame mensen!

We hebben vorig jaar een gebruikte sauna bij Bastu gekocht. We dachten alles wel in de auto te kunnen houden, maar helaas de lampen konden er niet meer bij in. Bastu heeft vervolgens zonder extra... We hebben vorig jaar een gebruikte sauna bij Bastu gekocht. We dachten alles wel in de auto te kunnen houden, maar helaas de lampen konden er niet meer bij in. Bastu heeft vervolgens zonder extra kosten de lampen alsnog thuis bezorgd. Voorts was de after sales ook prima; na 10 maanden ging er een thermal switch kapot. Deze werd kosteloos opgestuurd.

Servicegericht, klantvriendelijk

Familie van Blaricum

Kort geleden hebben wij een 2e hands Sauna gekocht bij Bastu Sauna. Wij hebben dit niet Online gedaan, maar zijn voor een persoonlijk advies langsgegaan in Oude Wetering. Wij zijn prima geadviseerd... Kort geleden hebben wij een 2e hands Sauna gekocht bij Bastu Sauna. Wij hebben dit niet Online gedaan, maar zijn voor een persoonlijk advies langsgegaan in Oude Wetering. Wij zijn prima geadviseerd en alle verschillen zijn uitgebreid uitgelegd en gedemonstreerd. Uitstekende service en levering!

Zeer klantvriendelijk en veel ervaring, prima kwaliteit en service en een hele snelle levering.

Rick van der Burg

Ik heb dit jaar een gebruikte sauna gekocht, ik werd erg goed geholpen en er werd goed mee gedacht.
Ik ben zeer tevreden over de samenwerking en zal de volgende keer zeker weer bij Bastu terug komen voor sauna (benodigdheden).

bereikbaarheid, meedenken en vriendelijk.

Sandra

Zeer goed informatie gekregen. Goed meedenken en erg vriendelijk. Heel prettig.

Veel verstand van zaken en naar mijn mening erg eerlijk.

M&M The Next B.V. Nijkerk

Erg vriendelijk, goede service snelle levering en topproducten.
Echt een aanbeveling!

Top service en kwaliteit!