Bastu.nl

9.8/10

Petra

Mooie showroom, deskundig advies en denken goed na over je wensen.

Denken goed met je mee en leveren goede kwaliteit

Op zondag stond er een keer op google voorlopig gesloten, waarschijnlijk een foutje maar dan ben je toch voorzichtiger.

Rens

Geen klant, toch superservice

Omzet was even niet belangrijk, service wel

Super snelle levering en goede service

Meedenkend

Fam Groen

In onze tuin hottub en sauna geïnstalleerd. Vakwerk, we zijn er blij mee!

Relatief kleinschalig, afspraak is afspraak, snelle reactie op vragen via mail, snelle levering.

Bastu heeft bij ons een sauna op maat gebouwd. We zijn erg tevreden met het eindresultaat.

Goed advies, professionele aanpak. Afspraak is afspraak. De Sauna werd perfect op maat op onze zolder ingebouwd. Eindresultaat is zeer goed.

Mendy

Na al bij een aantal sauna bedrijven geweest te zijn (waar we niet echt warm van werden), kwamen we gelukkig bij Bastu Sauna's, deze mensen verstaan hun vak. Met hun deskundigheid en ervaring weten... Na al bij een aantal sauna bedrijven geweest te zijn (waar we niet echt warm van werden), kwamen we gelukkig bij Bastu Sauna's, deze mensen verstaan hun vak. Met hun deskundigheid en ervaring weten ze precies invulling te geven aan je wensen. Gisteren is onze sauna geplaatst en hebben er gelijk van kunnen genieten. Top werk mannen!

Deskundigheid, ervaring, luisterend oor, meedenken, zorgvuldigheid, maatwerk.

Ad & Anne

Wij waren al een tijdje op zoek naar een goede leverancier voor onze nieuwe sauna. Mijn vrouw is Fins en we komen vaak in Finland, dus je zou kunnen zeggen dat we wel enige voorkennis hebben. Na een... Wij waren al een tijdje op zoek naar een goede leverancier voor onze nieuwe sauna. Mijn vrouw is Fins en we komen vaak in Finland, dus je zou kunnen zeggen dat we wel enige voorkennis hebben. Na een hoop bla-bla bij andere bedrijven hadden we het vertrouwen dat deze mensen er echt iets van wisten.

Goed en degelijk product, goede service en kennis van zaken.

Ga zo door!

Toine Dinkelberg

Verstand van sauna's en een heel plezierig advies, dat hebben wij ervaren bij Bastu. Een heldere analyse van onze wensen en heel behulpzaam. Na onze keuze werd de (2de hands) sauna afgebroken en... Verstand van sauna's en een heel plezierig advies, dat hebben wij ervaren bij Bastu. Een heldere analyse van onze wensen en heel behulpzaam. Na onze keuze werd de (2de hands) sauna afgebroken en netjes in onze bus gelegd. Op afstand de juiste adviezen en snelle reactie tijd. Als je een infrarood sauna of Finse sauna zoekt, moet je hier gewoon naar toe!

Heldere uitleg, fijn advies, niet opdringerig.

Eigenlijk geen.

René Brord

Perfecte service rekening gehouden met persoonlijke wensen. Totaal geen indruk om te moeten verkopen maar geduldig informatie verstrekt over verschillende data. Ook de nazorg met tips en trucs en... Perfecte service rekening gehouden met persoonlijke wensen. Totaal geen indruk om te moeten verkopen maar geduldig informatie verstrekt over verschillende data. Ook de nazorg met tips en trucs en helpende hand is inbegrepen!

Makkelijk benaderbaar en meedenkend!

Ga zo door 🤗

Ron Onderwater

Vanavond voor de eerste keer genoten van onze Bastuga sauna, nadat we eerder een hottub hadden geplaatst. Het is duidelijk dat Bastu zelf ook liefhebbers zijn, want hun ervaring en plezier weten ze... Vanavond voor de eerste keer genoten van onze Bastuga sauna, nadat we eerder een hottub hadden geplaatst. Het is duidelijk dat Bastu zelf ook liefhebbers zijn, want hun ervaring en plezier weten ze om te zetten in prachtige producten en een supergedelegeerden service. We gaan ontzettend genieten van onze eigen ‘wellness’...

Liefde voor het product, ervaring en het zijn gewoon eerlijke, fijne mannen.

Ik kan echt niks bedenken...