Bastu.nl

9.8/10

Richard en Denise

We hebben verschillende sauna bedrijven vergeleken. Toen we bij Bastu kwamen hoefden wij er niet lang over na te denken. Heldere uitleg met de voor- en nadelen van de verschillende producten. Op... We hebben verschillende sauna bedrijven vergeleken. Toen we bij Bastu kwamen hoefden wij er niet lang over na te denken. Heldere uitleg met de voor- en nadelen van de verschillende producten. Op deze manier konden wij goed kiezen welk product goed bij onze wensen aansloot. We hebben de sauna ook laten inbouwen door de mannen van Bastu en het product en de montage ziet er erg netjes uit. We hebben het al een paar keer uitgetest en het is heerlijk! Wij zijn ontzettend tevreden!

Duidelijke en eerlijke uitleg. Je wist exact wat je wel en niet zou kunnen krijgen, er werden geen grijze gebieden gecreƫerd tijdens het verkoopgesprek.
Erg nette montage.

Een tijdje geleden zeer uitgebreid en goed voorgelicht door Steef van Bastu. Dit vergeleken met verschillende andere sauna bedrijven. Bastu stak er met kop en schouder boven uit. Nu hebben Steef en... Een tijdje geleden zeer uitgebreid en goed voorgelicht door Steef van Bastu. Dit vergeleken met verschillende andere sauna bedrijven. Bastu stak er met kop en schouder boven uit. Nu hebben Steef en Cen inmiddels een prachtige sauna bij ons thuis opgebouwd. Dit allemaal heel netjes en vakkundig. We zijn enorm tevreden over Bastu en kunnen hun dan ook zeer zeker aanbevelen

an van roosmalen

Prettig contact, deskundig advies en afspraken werden nagekomen, ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen !

persoonlijke aandacht voor de klant

zou niet weten

We hebben sinds een maand een prachtige Sauna van Bastu.

Er is goed meegedacht, goed advies en uiteindelijk de beste sauna voor ons samengesteld

Vermond

Drie weken geleden zijn wij bij Bastu in Roelofarendsveen geweest voor te kijken naar een Kirami hottub.
Er stonden er niet veel opgesteld, maar wel de ronde modellen waar wij naar opzoek waren wel.
De eigenaar nam echt de tijd voor ons om alles goed uit te leggen, na ongeveer anderhalf uur een Kirami easy met turquoise binnenkant besteld.
Goede tips gegeven en zeer snel de volgende week al af geleverd.

Vriendelijk, nam de tijd voor een goede uitleg en een prima advies.

Aangegeven was toen we in de winkel waren dat de actie van Kirami easy hottub nog maar 3 dagen zou duren!
Maar de aanbieding is nog steeds geldig op hun website?

Hart4health

Vandaag had ik een op maat gemaakt handvat nodig voor onze saunadeur. De mannen van bastu zijn samen langs geweest en hebben er meteen een op maat gemaakt, super tevreden! Echte service en nog snel... Vandaag had ik een op maat gemaakt handvat nodig voor onze saunadeur. De mannen van bastu zijn samen langs geweest en hebben er meteen een op maat gemaakt, super tevreden! Echte service en nog snel ook!

Alex hart

Hart4health

Geweldige service

Familie pieterse

Afgelopen jaar paar X langsgegaan om na te gaan wat mogelijk is. Er werd actief met ons meegedacht, dat was erg fijn. Vervolgens is in juli de sauna bij ons thuis geplaatst. Dit was perfect. Zelf... Afgelopen jaar paar X langsgegaan om na te gaan wat mogelijk is. Er werd actief met ons meegedacht, dat was erg fijn. Vervolgens is in juli de sauna bij ons thuis geplaatst. Dit was perfect. Zelf gingen we met de kids de deur uit. Er ging een op materiaal naar binnen voor een toch relatief kleine sauna. Na dagje Duinrell thuis aangekomen, en alles was zoals het er voordien bijlag, met dat verschil dat er nu ook een sauna in de badkamer was. Perfect. Ideaal geregeld, zeer goede service. Jammer dat een van de lampjes het na de tweede keer niet meer deed, en de zandloper die blijft ook "vol". Maar verder is dit zeker een aanrader. Vriendelijke man, die meedenkt, en sowieso voor degenen die nog twijfelen, mijn inziens zou een sauna een standaard onderdeel moeten worden van een badkamer, wij hebben er iig heel erg veel plezier van!

Vriendelijk man die meedenkt ook over de ruimtelijke inrichting, waar de sauna beste kan komen, grote, etc.

Super gegaan, in eerste instantie denk je een internetbedrijf, maar dit is niet zo. Goede tips als je langs gaat en veel in hun showroom te zien. Niet zo een super super grote zaak waar allemaal... Super gegaan, in eerste instantie denk je een internetbedrijf, maar dit is niet zo. Goede tips als je langs gaat en veel in hun showroom te zien. Niet zo een super super grote zaak waar allemaal personeelsleden staan die van toeten nog blazen weten, maar gewoon 2 eigenaren met hart voor de zaak en hun vak.

Ervaren, goede tips vakmensen

stefan

Super bedrijf waar ik zeker meer producten ga kopen

komt afspraken perfect na
laat een dag van tevoren nogmaals weten hoelaat je de producten kunt verwachten

Willemijn Loerts

Echt top! Verleden week sauna gekocht, een week later gebracht. Zelf monteren bleek na 3 uur echt niet haalbaar. Bastu gebeld en de hulptroep was snel onderweg. Wauw, echt top service en ook twee... Echt top! Verleden week sauna gekocht, een week later gebracht. Zelf monteren bleek na 3 uur echt niet haalbaar. Bastu gebeld en de hulptroep was snel onderweg. Wauw, echt top service en ook twee erg aardige hulpvaardige mannen. Aanbeveling voor een ieder met een sauna wens!

Deskundig
Eerlijk