Bastu.nl

9.8/10

Robert & Lisbeth

Het is gewoon verslavend... wat een luxe! Een droom die uit komt.
Het is gewoon verslavend... wat een luxe! Een droom die uit komt.
Vooral na het sporten. Nog nooit zo lekker en diep geslapen. En nu tijdens het vasten ideaal om de afvalstoffen af te voeren! standaard twee rondjes, even ijskoud afdouchen onder de buitendouche en goed drinken. Onze op maat gemaakte sauna met elektrische kachel is gewoon perfect! De timer is ideaal, even instellen en als je terugkomt van je fiets, hardloop of schaats training is de sauna perfect op temperatuur. En het leuke is, dat zelfs de kinderen er gebruik van maken!

Snel, efficiënt en kundig!

Aan alles is al gedacht!

Carien van der Willigen

Zeer goede ervaring, vakmanschap en mooi en hoogwaardig afwerkingsniveau. We zijn er zo ontzettend blij mee.

Vakmanschap, meedenken met de klant, mooi afwerkingsniveau.

Geen verbeterpunten

Susanne

Vanochtend hebben we gefietst en daarna onze eerste saunabezoek gedaan. GODDELIJK!!
Hij ziet er zo mooi en strak uit en alles werkt goed en intuïtief, dat is ook heel fijn. Hij wordt prima warm en de lampen zijn ook heerlijk.
We zijn er echt enorm blij mee, ook met het hele proces van meedenken hoe de sauna eruit moest zien, tot plaatsing.

Meedenken.

?

Sander van Staveren

Zou er zo weer kopen. Alles netjes en vooral snel geregeld. Fijn.

Renee

Vriendelijk, goede kwaliteit, snelle levering

Zie boven

G. van Dijk

Gebruikte sauna aangeschaft, fantastisch geholpen. Met veel rust en geduld luisteren naar wat de klant wil. Er wordt nergens een punt van gemaakt, altijd oplossing gericht denken..
Wij zijn...
Wij zijn super tevreden met een gebruikte sauna, alles past en materiaal was aanwezig en als verrassing accessoires zonder te vragen erbij.
Hier zouden de multinationals van kunnen leren!!

Er wordt geluisterd naar de wens van de klant.
Kwaliteit producten.

Geen.

Groeneweg

Zeer deskundig en servicegericht bedrijf. Bij de montage van onze nieuw aangeschafte kachel bleek de oude nog prima te werken. Zonder problemen konden wij het retourneren en het bedrag stond binnen... Zeer deskundig en servicegericht bedrijf. Bij de montage van onze nieuw aangeschafte kachel bleek de oude nog prima te werken. Zonder problemen konden wij het retourneren en het bedrag stond binnen een dag terug op onze rekening.

Ook ‘s avonds en in het weekend zijn ze via Whatsapp bereikbaar voor eventuele vragen.

Top bedrijf!

Mvg . C. Groeneweg

Deskundigheid

Art Groenenboom

Na een rondgang langs verschillende bedrijven die sauna's maken sprong Bastu er meteen uit. Naast de prachtige vorm van de buitensauna, de kwaliteit van het materiaal en de mooie afwerking, was ook... Na een rondgang langs verschillende bedrijven die sauna's maken sprong Bastu er meteen uit. Naast de prachtige vorm van de buitensauna, de kwaliteit van het materiaal en de mooie afwerking, was ook de deskundige uitleg en betrokkenheid van de makers opvallend. De mogelijkheid om de sauna op maat te maken was fijn. Snelle levertijd en uitstekende begeleiding bij het plaatsen. En nu lijkt het of ik ergens op een luxe vakantiepark ben. Wat een luxe zo'n prachtige sauna tussen de bomen in mijn tuin.

kwaliteit, afwerking sauna, begeleiding makers

geen, het was perfect !

Linda Verbeek

Zeer goed

Wij zijn zeer behulpzaam te woord gestaan in de showroom. In de showroom zijn alle modellen hottubs, alle buitenafwerkingen, alle kachels en alle accessoires aanwezig. Op deze manier konden wij... Wij zijn zeer behulpzaam te woord gestaan in de showroom. In de showroom zijn alle modellen hottubs, alle buitenafwerkingen, alle kachels en alle accessoires aanwezig. Op deze manier konden wij combineren en de keuze aanpassen aan onze smaak.
De informatie was helder en eerlijk. Goed advies heeft geresulteerd in een geweldige aankoop. Wij zijn er heel blij mee.

Mark Piëta

Prachtig kwaliteitsproduct voor een scherpe prijs. Na een beetje teleurstellende ervaring bij een bekende andere grote saunaboer was het contact met Bastu echt een verademing. Goede eerlijke... Prachtig kwaliteitsproduct voor een scherpe prijs. Na een beetje teleurstellende ervaring bij een bekende andere grote saunaboer was het contact met Bastu echt een verademing. Goede eerlijke voorlichting en advies en ook nog eens een scherpe prijs. We konden gelukkig af met een standaard afmeting. Maar een andere hoogte, breedte en lengte zou ook zonder moeite of al te hoge kosten mogelijk zijn. De prijs was zo gunstig dat we voor een iets mooiere houtsoort konden kiezen. Oh ja en als je belt of mailt dan krijg je direct iemand aan de lijn of antwoord. Dat is bij andere bedrijven nogal eens een probleem!

Makkelijk zelf op te bouwen, alles past als vanzelf in elkaar. Bevestigingsmateriaal zoals schroeven etc zijn netjes beschreven en in ruim voldoende hoeveelheden bijgeleverd. Netjes afgewerkt en... Makkelijk zelf op te bouwen, alles past als vanzelf in elkaar. Bevestigingsmateriaal zoals schroeven etc zijn netjes beschreven en in ruim voldoende hoeveelheden bijgeleverd. Netjes afgewerkt en mooi op maat. Met het filmpje en de info op de site kan iedere hobby Bob of crea Bea het zelf.

Iets meer keuze in wat luxere kachelbesturingen en displays zou fijn zijn. We hebben nu elders een kachel en een uitgebreide besturing ingekocht. Maar Bastu had wel netjes de sauna zo voorbereid dat... Iets meer keuze in wat luxere kachelbesturingen en displays zou fijn zijn. We hebben nu elders een kachel en een uitgebreide besturing ingekocht. Maar Bastu had wel netjes de sauna zo voorbereid dat de kachel en het besturingsdisplay er zonder problemen in pasten.