Bastu.nl

9.8/10

Fam Sprong

Zeer prettige ontvangst in de showroom, en goede voorlichting. We zijn zeer tevreden met de aanschaf van onze hottub!

Snelle levering en snelle communicatie.
Eerlijke informatie en er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant.

Geen, prima bedrijf

Klant uit Zwolle

De klant en zijn wens staan centraal. Met die korte zin omschrijf ik in weinig woorden wat Bastu doet. Luisteren naar het verhaal van de koper, daar over nadenken en dan putten uit heel veel... De klant en zijn wens staan centraal. Met die korte zin omschrijf ik in weinig woorden wat Bastu doet. Luisteren naar het verhaal van de koper, daar over nadenken en dan putten uit heel veel ervaring bij het vormen van een beeld van wat de klant wenst.

Luisteren en helpen een wens in vervulling te laten gaan.

Geen!

Fam Kamps

Heel vriendelijk en behulpzaam

Margriet

Vlotte, prettige service met oog voor wens en mens

Meedenken met onze wensen en mogelijkheden, maatwerk, flexibel in bezichtiging, levering en montage

Ga zo door

willem doorschodt

Goede uitleg , top service

Alles prima uitgelegd

fam Wooning

Hele fijne service

van A tot Z heel plezierig verlopen

geen. het is goed zoals het is

S. Janssens - Aiad

Fantastisch! Snel reactie ontvangen om Een afspraak te maken. Er werd echt geluisterd naar onze wensen, waarbij de verschillende mogelijkheden duidelijk werden voorgesteld in de mooie compacte... Fantastisch! Snel reactie ontvangen om Een afspraak te maken. Er werd echt geluisterd naar onze wensen, waarbij de verschillende mogelijkheden duidelijk werden voorgesteld in de mooie compacte showroom. Goede administratieve opvolging. De logistieke service volgende binnen de week, waarbij we hulp kregen om de hottub op de juiste plaats te zetten. De communicatie (voor en na verkoop) via Whatsappje werkt echt goed en snel.

Snelle response
Duidelijke informatie met kennis van zaken
Geen verkoopspraatjes

Wat meer praktische informatie ivm het gebruik, de installatie en de ingebruikname zou nog completer zijn. Dat kan tijdens de afspraak ofwel via e-mail nasturen.

Vermeulen

In een woord VAKMANSCHAP.

Klantvriendelijk
Kennis
Mooie materialen

Brugman

Afgelopen vrijdag naar de mooie showroom geweest waar we eerlijke uitleg kregen over de aanschaf van een hottub
Nadat wij een keuze hadden gemaakt over wat we graag wilde kwam daar een...
Nadat wij een keuze hadden gemaakt over wat we graag wilde kwam daar een eerlijke prijs uit dus we besloten de deal te sluiten
Nu 3 dagen na aankoop staat de hottub in onze tuin en komen wij er net uit in 1 woord geweldig
Dus mocht u nog twijfelen ga naar bastu en laatvuw laatste twijfels wegnemen

Duidelijke uitleg , klantvriendelijkheid en snelle levering

Eric de Boer

Vorig jaar hebben we bij Bastu een Sauna op maat gekocht. Daarover waren we zeer tevreden. Dit jaar een hottub aangeschaft. Ook weer een goed advies en binnen 1 week ook geleverd. Veel tips gehad... Vorig jaar hebben we bij Bastu een Sauna op maat gekocht. Daarover waren we zeer tevreden. Dit jaar een hottub aangeschaft. Ook weer een goed advies en binnen 1 week ook geleverd. Veel tips gehad hoe je het beste de hottub kunt plaatsen. Je merkt dat ze veel verstand en ervaring hebben. Ben zeer tevreden over dit bedrijf en de passie waarmee ze hun producten verkopen en leveren.

Duidelijk en eerlijk advies. Ze denken echt met je mee!