Bastu.nl

9.8/10

Marieke

Nadat we hadden besloten dat we een hottub wilden kwamen we van de zomer bij Bastu terecht. Een fijn bedrijf met mensen die passie hebben voor de zaak. We zijn erg goed geïnformeerd en waren... Nadat we hadden besloten dat we een hottub wilden kwamen we van de zomer bij Bastu terecht. Een fijn bedrijf met mensen die passie hebben voor de zaak. We zijn erg goed geïnformeerd en waren overtuigd. Afgelopen weekend weer terug gegaan om er een te bestellen. Bleek dat het model wat we wilden op voorraad was, en hij mocht dus gelijk mee. Alleen de deksel die wij wilden was er niet maar dit was geen enkel probleem, we kregen een tijdelijke deksel mee uit de showroom. De nieuwe wordt besteld en binnenkort omgewisseld.
De installatie was prima te doen. Bad vullen, kachel opstoken en een paar uur later zaten we heerlijk in een warm bad met een wijntje. Wij komen de winter wel door!! 😉 Nogmaals dank mannen van Bastu!!

Passie voor de zaak en veel kennis. Nemen de tijd om je alles te vertellen. Ze leveren een goed product.

De wolf

Na vorige week in de showroom te zijn geweest een sauna gekocht .
Vandaag hebben de heren een 2 in een sauna geplaatst bij ons .infrarood en Finse
Vakmannen die de tijd voor je nemen...
Na vorige week in de showroom te zijn geweest een sauna gekocht .
Vakmannen die de tijd voor je nemen qua uitleg .
Ik zal het iedereen aanbevelen .
Heren ga zo verder bedankt voor de goede top service

Service gericht naar de klant de tijd nemen alles uit te leggen

Patrick

Goed geïnformeerd en gecommuniceerd.
Super snelle service en bezorging aan huis van onze nieuwe hottub.

Bastu zit een beetje verstopt in Roelofarendsveen. Er is een showroom en ook daarnaast zijn er verschillende mogelijkheden.
Ze denken mee, klantvriendelijk en komen afspraken na.

Sportief, sociaal en actief bedrijf.

route / FB

Susanne Verberk, QueS Design

Top! Wij zijn ongeveer een jaar bezig geweest met de koop van een infraroodsauna en waren het helemaal zat! Overal krijg je een ander verhaal te horen, verbazend. De goedkope 'kant en klaar'... Top! Wij zijn ongeveer een jaar bezig geweest met de koop van een infraroodsauna en waren het helemaal zat! Overal krijg je een ander verhaal te horen, verbazend. De goedkope 'kant en klaar' sauna's, ieder heeft zijn eigen verhaal erover en het is allemaal snelle verkoop! Zelfs een sauna al besteld bij Fonteyn, die kapot, incompleet met verkeerde lampen etc etc geleverd werd. Echt je wordt bij deze grote jongens zo genept! Uiteindelijk door gezocht en zo kwamen we uit bij Bastu. Dit is waar we een jaar naar op zoek waren. De goede infraroodlampen, de service, klantvriendelijk, beste prijs kwaliteit verhouding en eindelijk een eerlijk verhaal! Echt alles top! Ik zit al een week in de infrarood en dit is 1 groot genot met de goede lampen! Voor ieder die dit leest...laat de grote aanbieders links liggen, ze zijn goedkoper, maar uiteindelijk totaal niet, goedkoop is duurkoop. Wij zijn ontzettend blij dat we vanuit Apeldoorn naar de showroom van Bastu in Roelofarendsveen zijn gegaan. Doe het mensen, een absolute aanrader als je een goede, echte infraroodsauna wilt!

Eerlijkheid, klantvriendelijk, meedenken, kwaliteit, goede prijs

Doorgaan zoals jullie nu doen!

Powertex International

Wens : bestelling vanuit belgië met graag snelle levering
uitvoering : uitstekend contact en uiterst professionele afhandeling
woensdag besteld, vrijdagochtend geleverd in prima...
Wens : bestelling vanuit belgië met graag snelle levering
uitvoering : uitstekend contact en uiterst professionele afhandeling
woensdag besteld, vrijdagochtend geleverd in prima verpakking
aan te raden firma, ik had contact met Steef

doe zo voort

Irene

Prettige service, heldere uitleg, heel blij!

Niet iets aansmeren maar echt luisteren naar wat de wend van de klant is

Yvette

Voor onze sauna bij Bastu terecht gekomen. Vanaf het eerste tot het laatste moment keurig geholpen en op de hoogte gehouden. Wij zijn blij.

Makkelijk en snel in contact, betrouwbaar, meedenken, vriendelijk.

Jack Nuijten

Dik 4 jaar terug een mooie, ruime sauna gekocht en zelf gebouwd. Hij wordt minimaal 2x p/week met veel plezier gebruikt en het blijft genieten. Vandaag weer wat accessoires besteld voor nog meer... Dik 4 jaar terug een mooie, ruime sauna gekocht en zelf gebouwd. Hij wordt minimaal 2x p/week met veel plezier gebruikt en het blijft genieten. Vandaag weer wat accessoires besteld voor nog meer genieten. Aanrader!!

Persoonlijke aandacht.

Boven de € 100,00 zou ik gratis verzenden aanbieden.

Wij hebben in november 2018 een buitensauna gekocht bij Bastu. Wij waren al lang op zoek naar een buitensauna voor onder onze veranda. Bij een aantal zaken informatie en advies gevraagd en bij Bastu... Wij hebben in november 2018 een buitensauna gekocht bij Bastu. Wij waren al lang op zoek naar een buitensauna voor onder onze veranda. Bij een aantal zaken informatie en advies gevraagd en bij Bastu uitgekomen. Zij hebben met ons goed geadviseerd hoe wij de sauna het beste konden opbouwen en goed geluisterd naar onze wensen. De aflevering was op de afgesproken dag en de communicatie naderhand was ook erg goed. Kortom een bedrijf dat wij weer zouden nemen mochten we overgaan op een binnensauna :)

nemen de tijd voor je
maken een tekening