Bastu.nl

9.8/10

Rik Warmerdam

Recentelijk mijn 3 jaar geleden Sauna een upgrade gegeven.
Net als bij de aanschaf, vriendelijk, deskundig advies en een uitstekende service.

Enkele kleine technische vragen...
Recentelijk mijn 3 jaar geleden Sauna een upgrade gegeven.

Enkele kleine technische vragen per E-mail worden per omgaande beantwoord, daar hou ik van.

Sauna's koop je bij Bastu ! Basta !

Door eigen fabricage is deskundigheid alom aanwezig.
Flexibele instelling is absoluut in het voordeel van de klant bij Bastu.

N.V.T.

J. Wille

Recent occasion sauna gekocht.

Oordeel: vriendelijk, serieus, vakmensen, snelle en adequate mailwisseling. Komen na wat er is afgesproken.

Recent occasion sauna gekocht.

n.v.t.

Ruim 2 jaar geleden een sauna bij Bastu besteld. Advies was prima, prijs ook. Functionele showroom waar je veel mogelijkheden kunt zien. Nette levering en uitleg. Onlangs een klein probleempje met... Ruim 2 jaar geleden een sauna bij Bastu besteld. Advies was prima, prijs ook. Functionele showroom waar je veel mogelijkheden kunt zien. Nette levering en uitleg. Onlangs een klein probleempje met mijn saunakachel. Dat hebben ze snel, accuraat en zeer klantvriendelijk opgelost. Topbedrijf!

PW Anker

Alles paste goed in elkaar alleen de deur was in spiegelbeeld maar kon omgedraaid worden en de tekening van de banken klopte niet

Een hele mooie showroom moest wel op afspraak maar dan hebben ze ook alle tijd voor je
Ze zijn ook altijd berijkbaar

eigenlijk niet

Adamidis

Een zeer prettig , klantvriendelijk bedrijf in Oude Wetering. We zijn uitstekend geholpen en geadviseerd door een zeer vakbekwame en enthousiaste eigenaar. De sauna is ook door hen geplaatst en dit... Een zeer prettig , klantvriendelijk bedrijf in Oude Wetering. We zijn uitstekend geholpen en geadviseerd door een zeer vakbekwame en enthousiaste eigenaar. De sauna is ook door hen geplaatst en dit ging ook zeer vlot en naar tevredenheid. Kortom: Prachtig product, goede service , mooie showroom

Prima advies, goede aftersales, zeer klantvriendelijk en adequaat inspelen op persoonlijke situatie en wensen

Ga zo door en wij geven het door!

Nick Gielkens

Ik heb hier de banken besteld voor in mijn sauna. De bestelling liep vanaf het begin heel soepel, en ze denken met je mee. Het betrof hier maatwerk, maar binnen 1 week had ik de banken thuis.... Ik heb hier de banken besteld voor in mijn sauna. De bestelling liep vanaf het begin heel soepel, en ze denken met je mee. Het betrof hier maatwerk, maar binnen 1 week had ik de banken thuis. Geweldige service!! Groet, Nick Gielkens

De goede prijs, kwaliteit verhouding

Van der Meer

Omdat wij geen plaats hebben voor een sauna waren wij opzoek naar een alternatief en kwamen zo bij Bastu sauna's uit.
Hier vonden wij de infraroodzuil, wij wisten niet dat er verschil was...
Hier vonden wij de infraroodzuil, wij wisten niet dat er verschil was tussen lange en korte golf infrarood maar door het uitgebreide advies weten we nu precies het verschil en hebben wij gekozen voor deze zuil.
We hebben er veel plezier van. Mijn vrouw gebruikt hem voor haar pijnlijke gewrichten (reuma) en ik gebruik hem na het sporten.

Persoonlijke aandacht

Nee

Dick

Zeer prettig bedrijf. Zijn vanuit Groningen naar Oude Wetering gereden om een geschikte sauna uit te zoeken. Dat is gelukt en de reis was elke kilometer waard. Niet alleen de service maar ook de... Zeer prettig bedrijf. Zijn vanuit Groningen naar Oude Wetering gereden om een geschikte sauna uit te zoeken. Dat is gelukt en de reis was elke kilometer waard. Niet alleen de service maar ook de after sales waren zeer goed. Een zeer benaderbaar bedrijf die klantvriendelijkheid op een hoog peil heeft staan. Kortom: Bastu-sauna's is een echte aanrader !!

klantvriendelijkheid, bereikbaarheid mbt vragen en service.

Houden zo !!

B. van Broekhoven

Excellente kwaliteit/prijs verhouding. Prima service. Bastu levert wat ze beloven. Daarmee hebben we het plezier, comfort, het gezondheids-voordeel en de vreugde van een goede hete sauna in eigen... Excellente kwaliteit/prijs verhouding. Prima service. Bastu levert wat ze beloven. Daarmee hebben we het plezier, comfort, het gezondheids-voordeel en de vreugde van een goede hete sauna in eigen huis!

Kwaliteit is in overeenstemming met de geschapen verwachting -- de aangeschafte Sauna voldoet aan de reden van aanschaf!

Uitstekend. Telefonisch geholpen over mijn kapotte saunakachel, die niet bij hen is gekocht. Onderdeel is opgestuurd en de kachel werkt weer perfect. Klasse!

De grote kennis van zaken en het meedenken. Niet gelijk iets nieuws willen verkopen.

Totaal niet.