Basil

Bart Rysman

Ik kocht in Mei 2020 dubbele fietstassen Basil Tour 40l. Maar deze zijn helemaal niet waterdicht. Echt wel een teleurstelling.

Reactie Basil:

Beste meneer Rysman,
Bedankt voor uw review, jammer om te horen dat u niet zo tevreden bent met deze tas.
Het klopt inderdaad dat deze tassen niet waterdicht zijn, op onze website...
Beste meneer Rysman,
Het klopt inderdaad dat deze tassen niet waterdicht zijn, op onze website communiceren wij alleen dat deze tassen spatwaterdicht zijn. Het kan zijn dat u misschien niet goed geïnformeerd bent geweest over deze tas, waardoor we begrijpen dat het een teleurstelling kan zijn. Helaas klopt het inderdaad. Hopend u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet, Basil Team, Janine

Anna

Heel tevreden over dit bedrijf, was mijn sleutel van de hondenmand kwijt, zij stuurden mij een nieuwe!

Mive

Snel correct en vriendelijk

Jeannette

Helemaal top zowel het product als de service

Lukas Langanky

The casket is a desaster!
I wrote a review earlier this year, and they did not publish it, so I give it another try.
I got the casket last year, and was pretty comfortable with it. It has...
The casket is a desaster!
I got the casket last year, and was pretty comfortable with it. It has a good amount of space and the belt is very useful.
But soon after, it broke down. The material just gave in and I had a hole in my casket.
It is just a year old, so this is a no go!
I do not know if it is a production issue, that is why I am writing this review, but you should check your charges, because it can not be, that not even after a year, the product is useless!
I did not overload it or anything, I just used it regularly on a daily basis, for my backpack which weighs about a maximum of 10 kg!

So I am writing this, to spread awareness! The casket is a good choice, but only if it lasts longer than a year!
So please check your charges! Maybe something went wrong during production which lead to a decreased stability!

E.Bloeme

Ik heb voor moederdag gekregen: Basil Urban Dry - dubbele fietstas - 50 liter - zwart
Mooie tassen, goede kleur, veel inhoud.
Nu gebruik ik deze al een half jaar en word gek van het...

Mooie tassen, goede kleur, veel inhoud.
Nu gebruik ik deze al een half jaar en word gek van het sluiten van de fietstas. Als ik de inhoud heb verwijderd krijg ik de fietstassen niet meer goed gesloten. Ik moet 4 handelingen verrichten voordat ze gesloten zijn.
Niet aanschaffen!! Er zijn vele andere betere modellen.

Reactie Basil:

Goedemorgen mevrouw Bloeme,
Goedemorgen mevrouw Bloeme,
Bedankt voor uw review en uw interesse in Basil. Wat jammer om te horen dat u deze tassen als stug ervaart, we begrijpen dat dat vervelend is. Wanneer de tas wat stug is zou het met de weersomstandigheden te maken kunnen hebben, dit kan ervoor zorgen dat door de stugheid de tas minder goed te sluiten is. Het klopt inderdaad dat er wat handelingen zijn om de tas te sluiten, dit is bewust zo gecreëerd omdat deze tas waterdicht is. Wanneer er bijvoorbeeld maar één handeling wordt gedaan, kan de waterdichtheid van de tas niet gewaarborgd worden. Waar loopt u precies tegenaan met het sluiten van de tas? Welke handeling vindt u voornamelijk vervelend? Dan kunnen wij dit altijd eens terugkoppelen aan onze collectie afdeling betreft het upgraden van onze producten. Wij horen graag van u.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet, Basil Team, Janine Hageman

Gregor Langer

Ich habe den Fahrradrucksack im Juni 2020 für mein neues Rad (Riese&Müller) gekauft, um nötige Sachen für die tägliche Pendelstrecke sicher verstauen zu können. Die beiden Clips, mit denen der... Ich habe den Fahrradrucksack im Juni 2020 für mein neues Rad (Riese&Müller) gekauft, um nötige Sachen für die tägliche Pendelstrecke sicher verstauen zu können. Die beiden Clips, mit denen der Rucksack an der (recht dicken) horizontalen Strebe des Trägers gesteckt und aus dem Rucksack eine Fahrradtasche machen, halten gut und sicher. Der Rucksack ist schnell angenommen und erfüllt dann seinen Zweck als Rucksack. Aber bereits nach nicht einmal 4 Monaten ist die Halteschlaufe eines der beiden Reissverschlüße ausgerissen. Gut, die Reißverschlüssen sind etwas schwergängig, aber das sollte nicht passieren! Ich werde wohl mit einem Kabelbinder Abhilfe schaffen müssen. Daher kann ich von den 5 Sternen, die ich noch vor einer Woche gegeben hätte nur noch 2 Sterne für die praktische Idee und sonstige gute Verarbeitung lassen.

Marc Willems

Ik ben fan van Basil, mooie fietstassen, maar ook een goede nazorg. De klemmen van de fiets zijn gemakkelijk vervangbaar, en wat meer is: bij een eenvoudige vraag werden vervangstukken gratis... Ik ben fan van Basil, mooie fietstassen, maar ook een goede nazorg. De klemmen van de fiets zijn gemakkelijk vervangbaar, en wat meer is: bij een eenvoudige vraag werden vervangstukken gratis opgestuurd. Wat wens je meer?

Vervecken S.

Deze firma is bezorgd om hun klanten. Ik gaf een negatieve beoordeling omdat 1 van onze Trunc Bags verschillende productiefouten had. Ik kreeg een reactie met excuses en adviezen om via de verkoper... Deze firma is bezorgd om hun klanten. Ik gaf een negatieve beoordeling omdat 1 van onze Trunc Bags verschillende productiefouten had. Ik kreeg een reactie met excuses en adviezen om via de verkoper een ander exemplaar te bekomen. Dit is intussen opgelost.

tiberghien

Deze mand houd niet vast.