Basil

van Haren

Wij hebben heel veel plezier van de Basil Buddy kunststof honden fietsmand.
Een probleempje echter.... de elastieken gaan snel kapot.
We hebben al een keer provisorisch reparatie hieraan...
Wij hebben heel veel plezier van de Basil Buddy kunststof honden fietsmand.
Een probleempje echter.... de elastieken gaan snel kapot.
We hebben al een keer provisorisch reparatie hieraan gedaan maar dit is geen goede oplossing.
Zijn deze ook te bestellen??

Reactie Basil:

Beste meneer, mevrouw, van Haren, bedankt voor uw review. Wij zullen per mail contact met u opnemen, om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Basil Team, Janine

Guala

Mijn fiets met Basil Buddy is een keer omgevallen en toen is die hele Buddy in allemaal barsten versplintert geraakt. De beugel is toen ook afgebroken. Garantie was natuurlijk niet thuis ook al heb... Mijn fiets met Basil Buddy is een keer omgevallen en toen is die hele Buddy in allemaal barsten versplintert geraakt. De beugel is toen ook afgebroken. Garantie was natuurlijk niet thuis ook al heb ik 100 euro voor dit ding (wat zogenaamd veilig en duurzaam zou zijn) neergelegd. Duurzaam is het zeker te noemen ja voor de plastic-vuilnis-verzamelings-soep in zee. Punt twee het is een loeizwaar geval. Dus dat je fiets er een keer mee omgaat valt bijna niet te voorkomen. Punt drie is het ziet er nog lelijk uit ook. Maar dat was voor mij niet de druppel. Weggegooid geld. en slechte service van het Basil bedrijf zelf. Jammer hoor, ze zijn mij als klant wel kwijt.

Reactie Basil:

Beste Guusta,
Beste Guusta,
Bedankt voor de review. Wat vervelend om te horen dat uw fiets met Buddy gevallen is, op het vallen van de fiets waardoor er schade ontstaat - zit inderdaad helaas geen garantie. Wij kunnen u eventueel wel een hendel kosteloos toesturen om te vervangen, maar ik ben bang dat u daarmee ook niet geholpen bent. Wij kunnen helaas niet instaan voor het feit dat uw fiets gevallen is. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Basil Team, Janine

Jessica

Wat een snelle reacties op mail en uitstekende service zeg! Riempjes van m’n mandje waren kapot en super netjes afgehandeld. Blij mee!

Logtenberg Rob

Service gericht voor consumenten

F.A. Barmentlo

Sluiting van fietstas verloren. Gratis en voor niets een nieuwe ontvangen binnen 24 uur. Geweldige service!

Marian Vosman

Geweldige service, de elastieken van mijn Basil Buddy waren kapot en Basil heeft deze gratis vervangen en naar mij opgestuurd.

Thea de Jongh

Kreeg nadat ik de rubberen kapjes van mijn Senna klemsluiting kwijt was geraakt een hele nieuwe klemsluiting gratis toegestuurd. Wat een uitstekende klantenservice!

M.Vlaanderen

Uitstekend. Snelle en duidelijke feedback op mijn vraag gekregen.