Basil

Michel

Na het kapot gaan van een haakje van mijn fietstas werd er kosteloos een nieuwe toegezonden !

Diana Hendriks

Prima service, snelle reactie

Toon

Snelle oplossingsgerichte reactie

Simon

Zeer stevig en solide hondenmand en bevestigings systeem voor de fiets.Alleen het gedeelte om de hond vast te zetten is nogal kwetsbaar.Bij ons is een haakje vrij snel gebroken. Doordat ons hondje... Zeer stevig en solide hondenmand en bevestigings systeem voor de fiets.Alleen het gedeelte om de hond vast te zetten is nogal kwetsbaar.Bij ons is een haakje vrij snel gebroken. Doordat ons hondje uit de mand wilde springen . We hebben dit gemeld bij Basil en er werd nog diezelfde dag onder garantie kosteloos het nieuwe onderdeel naar ons opgestuurd.

Suzan Rottink

Geweldige service. ik ben gevallen met mijn fiets en daarbij was er een klein onderdeeltje van het bevestigingssysteem van mijn voormandje geknapt. ik heb gebeld of dit onderdeel nog leverbaar was.... Geweldige service. ik ben gevallen met mijn fiets en daarbij was er een klein onderdeeltje van het bevestigingssysteem van mijn voormandje geknapt. ik heb gebeld of dit onderdeel nog leverbaar was. Aangezien dit een ouder model betrof en ze er nog 1 hadden liggen, werd me dit kosteloos toegestuurd. Fantastisch!!!!

Jacqueline Aben

Gebeld voor onderdeel Basil Buddy wat kapot was gegaan. volgende dag onderdeel al binnen Top service

Sonke

Na de melding van een kapot onderdeel van de bevestiging van een mandje, ben ik zeer goed geholpen.

Leo Hendriks

Ik heb een tijd geleden een enkele fietstas (Basil Urban Load ) gekocht en ben daar zeer tevreden mee.
Nu heb ik een week of twee geleden een onhandige manoeuvre gemaakt (bij het door een poortje fietsen) als gevolg waarvan een van de ophanghaken is gebroken.
Ik heb het het bedrijf gemaild met de vraag of ik die haken ergens los kon krijgen (met de bedoeling die gewoon te betalen). Binnen een week heeft het Basil mij kosteloos twee nieuwe haken gestuurd.
Dat is nog eens service.

Leo Hendriks
Maastricht

Sjaak

Ik had een vraag over de Mik dubbel dekker adapter en kreeg binnen een uur al antwoord daar op .

Sjaak

Ik stelde een vraag en kreeg er een super antwoord op ?