Basil

Sjaak

Ik had een vraag over de Mik dubbel dekker adapter en kreeg binnen een uur al antwoord daar op .

Sjaak

Ik stelde een vraag en kreeg er een super antwoord op ?

R.de Groot

Doen niet moeilijk over een onvolkomenheid van de tas sluitingen en sturen nieuwe buckels

Antoon van den Bogaard

Een snelle en goede service ervaring met een onderdeel voor de Basil Buddy MIK.

Ramona Grevenstuk

Prima service

Burggraaf

Na herhaaldelijk contact, bij een fabricagefout verschuilen achter verlopen garantie. Helaas zwakte bod, geen kwaliteit van het product

Reactie Basil:

Beste mevrouw Burggraaf, bedankt voor uw review. U heeft al meerdere malen contact gehad met onze service afdeling, helaas kunnen wij niets voor u betekenen aangezien de wettelijke garantietermijn... Beste mevrouw Burggraaf, bedankt voor uw review. U heeft al meerdere malen contact gehad met onze service afdeling, helaas kunnen wij niets voor u betekenen aangezien de wettelijke garantietermijn is verstreken. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Basil Team, Janine

Arienne Burggraaf

Via mijn fietsenleverancier dit adres gekregen. Slechte service. Moet ik iedere 2 jaar nieuwe tassen kopen van 90.00 euro. Is echt een fabricagefout.

Reactie Basil:

Beste Arienne,
Beste Arienne,
Bedankt voor je review, wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Zou je ons wat meer uitleg kunnen geven over de situatie? Dan kunnen wij kijken of we je kunnen helpen, je kunt ons mailen op service@basil.nl.
Met vriendelijke groet, Basil Team, Janine

F. Thijssen

Dit voorjaar heb ik een ongelukje gehad met de fiets waardoor de mand van de fiets was geraakt en stuk was gegaan. Ik heb een nieuwe mand ontvangen. Terugbel afspraken worden goed na gekomen en... Dit voorjaar heb ik een ongelukje gehad met de fiets waardoor de mand van de fiets was geraakt en stuk was gegaan. Ik heb een nieuwe mand ontvangen. Terugbel afspraken worden goed na gekomen en vriendelijk behandeld.

Els Van Riel

Snelle service

Marian van Oers-Roubos

Super service, ik had een vraag over de Basil Mik Stick, kreeg al heel snel antwoord en probleem is naar volle tevredenheid heid opgelost.