Basil

Maria

Wij zijn de sleutel kwijtgeraakt om de hondenmand los te maken van het frame. Een nieuwe sleutel is kosteloos naar ons verzonden. Wat een goede service!

G Brandsma

Dit bedrijf komt zijn afspraken na,
Na een telefoontje over haakjes van een fietstas, werden er zonder gezeur nieuwe opgestuurd.
TOP bedrijf ,goed product waar ze achter staan.

Gerjanne van de Beek

Keurig netjes mijn probleem opgelost had een hondenmand besteld via internet was zonder kussen geleverd het bedrijf in kwestie deed nogal moeilijk mail naar Basil gestuurd en in 2 dagen opgelost... Keurig netjes mijn probleem opgelost had een hondenmand besteld via internet was zonder kussen geleverd het bedrijf in kwestie deed nogal moeilijk mail naar Basil gestuurd en in 2 dagen opgelost top!!!

Frank

Heel goede service.
Heel goede service.
Ik had advies gevraagd waar ik een haakje kon bestellen voor mijn zijtas, deze was namelijk afgebroken. Advies gekregen en tevens een paar nieuwe haken toegestuurd gekregen. Echt fantastisch. Ben heel erg blij met deze service. Bedankt medewerkers van Basil.

H. Van de Fliert

Keurig bedrijf met uitmuntende service.

m.peereboom

Er is heel snel gereageerd op mijn mailtjes.

Elma Heuvel

Ik had een blauwe fietstas gekocht… hij is nu roze. De fiets staat, als ik hem niet gebruik, altijd binnen, dus de verkleuring is gekomen tijdens het fietsen. Zou toch echt niet mogen met een tas... Ik had een blauwe fietstas gekocht… hij is nu roze. De fiets staat, als ik hem niet gebruik, altijd binnen, dus de verkleuring is gekomen tijdens het fietsen. Zou toch echt niet mogen met een tas van € 70,00

Reactie Basil:

Beste Elma, bedankt voor je berichtje. Wat vervelend om te horen! Mocht je de tas binnen twee jaar gekocht hebben, dan valt verkleuring onder de garantie. Neem hiervoor alsjeblieft je tas en... Beste Elma, bedankt voor je berichtje. Wat vervelend om te horen! Mocht je de tas binnen twee jaar gekocht hebben, dan valt verkleuring onder de garantie. Neem hiervoor alsjeblieft je tas en aankoopbewijs mee naar het verkooppunt zodat zij je hiermee kunnen helpen. Excuses voor het ongemak. Groetjes, Basil Team, Janine

M. Stevens

Made basil buddy fietsmand voor achterop is een mooi mandje maar bevestiging past helaas niet op mijn giant twist elektrische fiets. Jammer!

P.Wilschut

De elastieken om het rooster vast te houden van de Basil Buddy waren stuk.
En heb kostenloos 2 nieuwe opgestuurd gekregen.
Wat een service.

Nico Velthuis

Grote klasse en service biedt dit bedrijf. Per ongeluk het vergrendelingsvlaggetje kapot getrokken van mijn fietstas en alleen maar gevraagd of dit los als onderdeel leverbaar is. Blijkt het een... Grote klasse en service biedt dit bedrijf. Per ongeluk het vergrendelingsvlaggetje kapot getrokken van mijn fietstas en alleen maar gevraagd of dit los als onderdeel leverbaar is. Blijkt het een garantieonderdeel te zijn en zonder vragen over hoe en wat wordt het naar me toe gezonden.