Basil

tiberghien

Deze mand houd niet vast.

Rainer Richlik

Wir haben den Korb für meine Tochter gekauft. Er ist wirklich toll. Leider war nach kurzer Zeit der Befestigungsgurt total verschlissen, obwihl das Fahrrad im Schuppen steht und somit vor... Wir haben den Korb für meine Tochter gekauft. Er ist wirklich toll. Leider war nach kurzer Zeit der Befestigungsgurt total verschlissen, obwihl das Fahrrad im Schuppen steht und somit vor Wettereinflüssen geschützt ist. Ich habe versucht den Gurt als Ersatzteil bei drei verschiedenen Fahrradhändlern zu bestellen, leider ohne Erfolg. Das ist echt ärgerlich. Hier müsste Basil an der Qualität arbeiten

Reactie Basil:

Guten mittag Herr Richlik,
Guten mittag Herr Richlik,
Vielen Dank für Ihren Review, wir finden es bedauerlich zu hören das Sie problemen haben mit diese Class Gurt. Wir haben diese Gurt als Ersatzteil verfügbar, bitte informieren Sie uns über Ihre Adresse (mail nach service@basil.nl) dann können wir Sie diese Class Gurt kostenlos pro post zuschiken.
Mit freundlichen Grüßen, das Basil Team

Leen

Omdat de buizen van de bagagedrager van mijn fiets te dun waren voor de haken van mijn nieuwe fietstas, heb ik andere haken besteld bij Basil. Deze werden snel en kosteloos toegezonden. Super service!

Roel

Na een mail aan de klantenservice werd gratis een nieuwe MIK stick opgestuurd. Ik was de stick kwijt geraakt en daardoor was het bijna onmogelijk om mijn MIK bagagedragertas nog te gebruiken. Behalve prima fietstassen hebben ze bij Basil ook nog eens een geweldige service!

Ellis

Na een mailtje naar de klantenservice over een gebroken haakje van mijn tas (3 jaar oud) werden er direct 4 nieuwe haakjes verstuurd als service. Ik had gevraagd of ik nieuwe haakjes kon bestellen... Na een mailtje naar de klantenservice over een gebroken haakje van mijn tas (3 jaar oud) werden er direct 4 nieuwe haakjes verstuurd als service. Ik had gevraagd of ik nieuwe haakjes kon bestellen maar ik kreeg er 4 gratis thuisgestuurd. de volgende dag al in huis met een bedank mailtje. Super service. Ik ben al jaren blij met de fietstassen van Basil. Mijn partner en ik zijn beiden inmiddels aan onze 2e Basil tas toe. Ja soms wil je wat nieuws toch?

Paul

Jaren geleden had ik 2 Basil fietsmanden voor bevestiging aan het stuur voor onze fietsen gekocht. Recent hadden wij onze fietsen vervangen door 2 e-bikes. Helaas zijn de stuurkolommen van onze... Jaren geleden had ik 2 Basil fietsmanden voor bevestiging aan het stuur voor onze fietsen gekocht. Recent hadden wij onze fietsen vervangen door 2 e-bikes. Helaas zijn de stuurkolommen van onze nieuwe fietsen te dik, waardoor de bevestigingsbeugels van mijn 2 fietsmanden niet meer daarop passen. Na een telefonische uitleg aan de servicedesk van Basil werd ik niet alleen heel vriendelijk, maar ook heel deskundig geholpen en van adviezen voorzien. Ondanks dat ik de verkeerde beugelmaten had doorgegeven en door mijn onhandigheid een beugel had beschadigd, bleef Basil mij in alle mogelijke wijze mij helpen. Basil levert niet alleen hoogwaardige producten, maar zijn ook onophoudelijk service gericht en klantvriendelijk. Nogmaals bedankt Basil!

particulier

vlotte afhandeling van mijn vraag

Martin

Brauchte ein kleines Ersatzteil für meinen klemmbaren Fahrradkorb. Wow, absolutes Mega-Musterbeispiel an Kundenservice, da ich mir das Ersatzteil ohne Kosten zugeschickt wurde. Mein Fahrradkorb ist... Brauchte ein kleines Ersatzteil für meinen klemmbaren Fahrradkorb. Wow, absolutes Mega-Musterbeispiel an Kundenservice, da ich mir das Ersatzteil ohne Kosten zugeschickt wurde. Mein Fahrradkorb ist seit über 5 Jahren nahezu täglich im Einsatz und hat schon vieles mitgemacht. Der Klemmmechanismus arbeitet immer noch einwandfrei, obwohl ich der Korb schon öfters unabsichtlich beim Absteigen mit dem Fuß heruntertrat. Toll das es diese Firma gibt!!!

Martin

Very good customer support, fast and positive

Nicolas

Ik heb sinds 1 jaar de fietstas/rugzak van Basil... ik gebruik deze heel veel en is super praktisch.
Na een val was er een bevestigingsclipje afgebroken... Ik heb gratis een vervangstuk ontvangen! gewoon super toch :-)