Basil

E.Bloeme

Ik heb voor moederdag gekregen: Basil Urban Dry - dubbele fietstas - 50 liter - zwart
Mooie tassen, goede kleur, veel inhoud.
Nu gebruik ik deze al een half jaar en word gek van het sluiten van de fietstas. Als ik de inhoud heb verwijderd krijg ik de fietstassen niet meer goed gesloten. Ik moet 4 handelingen verrichten voordat ze gesloten zijn.
Niet aanschaffen!! Er zijn vele andere betere modellen.

Reactie Basil:

Goedemorgen mevrouw Bloeme,
Bedankt voor uw review en uw interesse in Basil. Wat jammer om te horen dat u deze tassen als stug ervaart, we begrijpen dat dat vervelend is. Wanneer de tas wat stug is zou het met de weersomstandigheden te maken kunnen hebben, dit kan ervoor zorgen dat door de stugheid de tas minder goed te sluiten is. Het klopt inderdaad dat er wat handelingen zijn om de tas te sluiten, dit is bewust zo gecreëerd omdat deze tas waterdicht is. Wanneer er bijvoorbeeld maar één handeling wordt gedaan, kan de waterdichtheid van de tas niet gewaarborgd worden. Waar loopt u precies tegenaan met het sluiten van de tas? Welke handeling vindt u voornamelijk vervelend? Dan kunnen wij dit altijd eens terugkoppelen aan onze collectie afdeling betreft het upgraden van onze producten. Wij horen graag van u.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet, Basil Team, Janine Hageman

Score voor Basil: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Basil Urban Dry - dubbele fietstas - 50 liter -