Basil

Guala

Mijn fiets met Basil Buddy is een keer omgevallen en toen is die hele Buddy in allemaal barsten versplintert geraakt. De beugel is toen ook afgebroken. Garantie was natuurlijk niet thuis ook al heb ik 100 euro voor dit ding (wat zogenaamd veilig en duurzaam zou zijn) neergelegd. Duurzaam is het zeker te noemen ja voor de plastic-vuilnis-verzamelings-soep in zee. Punt twee het is een loeizwaar geval. Dus dat je fiets er een keer mee omgaat valt bijna niet te voorkomen. Punt drie is het ziet er nog lelijk uit ook. Maar dat was voor mij niet de druppel. Weggegooid geld. en slechte service van het Basil bedrijf zelf. Jammer hoor, ze zijn mij als klant wel kwijt.

Reactie Basil:

Beste Guusta,
Bedankt voor de review. Wat vervelend om te horen dat uw fiets met Buddy gevallen is, op het vallen van de fiets waardoor er schade ontstaat - zit inderdaad helaas geen garantie. Wij kunnen u eventueel wel een hendel kosteloos toesturen om te vervangen, maar ik ben bang dat u daarmee ook niet geholpen bent. Wij kunnen helaas niet instaan voor het feit dat uw fiets gevallen is. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Basil Team, Janine

Score voor Basil: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Basil Buddy hondenfietsmand