Basil

Ericgroenbroek@gmail.com

Correct,top

Edith

Wat een mooie service! Door een val waren de rubberen steuntjes met elastiek kapot van onze hondenfietsmand. Op mijn verzoek of ik deze nog zou kunnen bestellen kreeg ik ze gratis voor niets... Wat een mooie service! Door een val waren de rubberen steuntjes met elastiek kapot van onze hondenfietsmand. Op mijn verzoek of ik deze nog zou kunnen bestellen kreeg ik ze gratis voor niets thuisgestuurd. Heel erg bedankt!

Christine

Les coutures se laissent aller après quelques mois seulement

Reactie Basil:

Bonjour Christine, pouvez-vous nous envoyer un courriel à service@basil.nl avec quelques photos ? Nous verrons alors comment nous pouvons régler ce problème pour vous. Merci! Cordialement, Basil... Bonjour Christine, pouvez-vous nous envoyer un courriel à service@basil.nl avec quelques photos ? Nous verrons alors comment nous pouvons régler ce problème pour vous. Merci! Cordialement, Basil Team, Janine

Miranda

Fantastische service!!

Jos van Beers

Uitstekende service

Rob Verbrugge

2 maanden geleden een hondenfietsmand van Basil gekocht, de Buddy met MIK bevestiging wat ideaal is omdat wij onze andere fietstassen van Basil nu snel en met 2 klikken kunnen omzetten. Wat ik van... 2 maanden geleden een hondenfietsmand van Basil gekocht, de Buddy met MIK bevestiging wat ideaal is omdat wij onze andere fietstassen van Basil nu snel en met 2 klikken kunnen omzetten. Wat ik van Basil ken is de hoge kwaliteit van hun producten. Helaas ging nu een elastiek om de cover vast te zetten na deze 2 maanden al kapot. Als iets kapot gaat in de garantie termijn pleit het voor een bedrijf dat het probleem snel uit de wereld is. En dat is nu net wat er gebeurd is. Op woensdag 14-9-2022 een mailtje gestuurd naar Basil. Een zeer begripvol en correcte mail dezelfde dagterug ontvangen van Mevr. Roes met daarin meteen de oplossing de elastieken en dragers werden per ommegaande opgestuurd. Vandaag donderdag 15-09-2022 de vervangende artikelen al ontvangen. Kijk dat siert een bedrijf. U zult allemaal zeggen dat is toch normaal als iets zo snel sneuvelt. ik heb ook anders meegemaakt, veel vragen lange correspondentie. Hier niet, geen vragen, een mail en oplossen. Chapeau Basil.

van Dijck

Haakje van een fietstas was afgebroken en is kostenloos dooe Basil vervangen.

B Kooistra

Vraag aan de klantenservice snel, vriendelijk en volledig beantwoord

leen

Online uitleg gevraagd en snel antwoord gekregen