Kwaliteit montage

Super

aan huis monteren

n.v.t.

Beste Jos,
Bedankt voor uw positieve beoordeling over BandenThuis!
Fijn te lezen dat u zo tevreden bent.

Ingrid Holla

Verschrikkelijk slecht

Hartelijke montuer

Alles was verschrikkelijk behalve de dame van de afspraak, na maanden moeite, en de monteur Kasper!
Tip: telefoon opnemen, voicemails beantwoorden , e-mail beantwoorden, klant niet laten bungelen.
Meer mensen aannemen of misschien beter voor mensen zorgen?
Klant weer koning maken.

Beste Ingrid,
Beste Ingrid,
Helaas hebben wij in de afgelopen periode veel achterstanden opgelopen door ziekte en uitval van personeel zowel op de weg als op kantoor.
Dit was ten nadele van onze klanten en dat vinden wij natuurlijk erg vervelend.
Wij bieden dan ook onze excuses aan en zullen u in de toekomst beter van dienst zijn.

KJS

Nadat ik eindelijk (na 4 keer proberen en klachten indienen) heeft de monteur me zeer netjes en correct geholpen.

vriendelijke monteur

Gemak maken afspraak

Beste Kasper,
Beste Kasper,
Dit was ten nadele van onze klanten en dat vinden wij natuurlijk erg vervelend.
Fijn te lezen dat onze monteur u netjes heeft geholpen.

Jean

Bandenthuis was goed, snel en keurig, helaas is die tijd voorbij

Ik laat al vier jaar mijn banden wisselen, nooit een probleem gehad. Na de laatste wissel heb ik mijn bedenkingen en denk, nooit meer bij bandenthuis.

Er zijn meer dan genoeg verbeter punten, slechter kan haast niet. Bandenthuis is volkomen onbereikbaar, duurde een hele dag voor ik iemand aan de lijn had. Afspraak niet nagekomen. Hele dag voor... Er zijn meer dan genoeg verbeter punten, slechter kan haast niet. Bandenthuis is volkomen onbereikbaar, duurde een hele dag voor ik iemand aan de lijn had. Afspraak niet nagekomen. Hele dag voor thuis gebleven. Eenmaal de monteur aan huis wist deze niet hoe om te gaan met de auto, heb zelf moeten verbeteren hoe de auto correct omhoog te pompen. Banden wissel was blijkbaar moeizaam, mijn kostbare velgen zijn beschadigd (door woest de banden eraf proberen te krijgen met een stuk staal). Die velg schade heb ik laten zien aan de monteur. Eenmaal de banden eronder en op weg bleek de bandenspanning veel te laag, niet voldoende opgepompt en de bandenspanning sensoren kapot, zodat ik elke minuut een error kreeg gedurende de hele vakantie. Er zou nog contact worden opgenomen ivm de velg schade, geen enkel bericht. Bandenthuis was goed, heb vier jaar met plezier de bandenwissel gehad en het bedrijf aangeraden bij vele mensen. Iets wat ik niet meer durf te doen.

Beste Jean,
Beste Jean,
Dit was ten nadele van onze klanten en dat vinden wij natuurlijk erg vervelend.
Wanneer er nog geen contact met u is opgenomen over de schade horen wij dat graag op info@bandenthuis.nl.

Tammeling advies en uitvoer

Slechte dienstverlening

Alleen afspraak maken via website gaat goed

Zorgen voor bereikbaarheid. Afspraken nakomen (hele dag thuis gebleven en niet op komen dagen). De dag dat jullie wel kwamen (uren later zonder dit te communiceren. Is er niet eens aangebeld... Zorgen voor bereikbaarheid. Afspraken nakomen (hele dag thuis gebleven en niet op komen dagen). De dag dat jullie wel kwamen (uren later zonder dit te communiceren. Is er niet eens aangebeld waardoor ik er pas de dag erna achter kwam dat m’n auto veel te hoog staat op zijn wielen

Beste heer/mevrouw Galjaard,
Vervelend om te horen dat wij u in de steek hebben gelaten omtrent de communicatie en bereikbaarheid. Wij zijn druk bezig om dit te verbeteren en op te lossen....
Beste heer/mevrouw Galjaard,
Dit was ten nadele van onze klanten en dat vinden wij natuurlijk erg vervelend.
Wanneer u verdere vragen heeft omtrent uw bandenwissel horen wij dat graag op info@bandenthuis.nl

Husslage Consultancy en services

Waardeloze service, onbereikbaar en onbetrouwbaar

Sinds een half jaar is dit bedrijf enorm achteruit gegaan

Netjes de telefoon opnemen! Afspraken nakomen, beter plannen, goeie mensen aannemen

Beste heer/mevrouw Husslage,
Beste heer/mevrouw Husslage,

MV

Website en uitvoering prima, service een drama

Uitvoering altijd snel, vriendelijk en goed

Bereikbaarheid, tijdig informeren en juiste content in auto reply en ingesproken bericht

Beste heer/mevrouw Veen,
Beste heer/mevrouw Veen,
Fijn te lezen dat u tevreden bent met de uitvoering van de wissel.

Frans van Nunen

Heel omslachtig om afspraak te maken

op locatie wisselen

Afspraken nakomen en op tijd informeren van de wissel.

Beste Frans,
Beste Frans,

Peter

Eenvoudig thuis je bandenwissel

vakkundige bandenwissel thuis

planning & telefonische bereikbaarheid moeten beter; deze keer slecht, vanwege personeelsproblemen. Wel goede ervaring voorgaande jaren !

Wim Bierman

Fantastische en toegewijde monteur. De communicatie en planning vanuit de organisatie is enorm slecht.

Toegewijde monteur.

Tot twee jaar geleden was ik zeer tevreden. De laatste twee jaar is het belabberd. Meerdere keren zijn afspraken niet nagekomen en de communicatie was ver onder de maat. Bandenthuis wordt ingehuurd... Tot twee jaar geleden was ik zeer tevreden. De laatste twee jaar is het belabberd. Meerdere keren zijn afspraken niet nagekomen en de communicatie was ver onder de maat. Bandenthuis wordt ingehuurd door de leasemaatschappij en per April 2024 houdt mijn contract op. Dit was gelukkig de laatste keer dat jullie de banden van de auto hebben vervangen.
M.n. de laatste monteur die er eergisteren was wil ik een groot compliment geven. Hij was hier nog om 21.00 uur en had er al een volle dag opzitten. Ik neem aan dat jullie goed voor deze man zorgen.