Kwaliteit montage
8.2/10
Snelheid reacties
Gemak maken afspraak
Informatie per e-mail

We gaan geen zaken meer met hun doen

Afspraken nakomen

Klussen expert

Met de bedrijf zeer slecht contact te krijgen

Heb ik niet

Neem telefoon gewoon op

S Beerthuizen

Slechter kan niet.

Gemak van montage thuis

Afspraken nakomen betere en eerlijke telefonisch contact

van der Pol

Helemaal goed

Het gemak dat de reparatie thuis uitgevoerd wordt en je niet naar de garage hoeft

Ga zo door!

Nicolette

Zeer slechte service, afspraken worden niet nagekomen en onbereikbaar

aantal collega's zijn klantvriendelijk, echter cirkel van invloed van hen is ontoereikend waardoor zij geen beloftes kunnen doen. Monteur was ook vriendelijk.

kom afspraken na, zorg voor betere bezetting en zorg goed voor het personeel. drie maanden wachten op bandenwissel en continue niet doen wat je zegt levert zeer veel ontevreden klanten op.

W.Schepers

Vrijwel onmogelijk om een afspraak in te plannen, daadwerkelijke bandenwissel was uistekend

Kwaliteit montaga

Inplannen afspraak en bereikbaarheid. Graag €15 retour die ik heb moeten betalen voor het boeken van een ochtend tijdslot terwijl ik twee maanden heb gewacht op een afspraak.

Mark Farman

Na bestelling werd de leverdatum niet gehaald, dit werd 2 dagen later, betere communicatie had de frustratie aan mijn kant kunnen voorkomen

Prijs, kwaliteit, aardig medewerkers

Bereikbaarheid en nakomen afspraken

Faizal

1 ster is te veel. Doe geen zaken met BandenThuis

1 ster is te veel.

Dit is de eerste keer dat ik een review schrijf over een bedrijf maar, dit doe ik met name om anderen te beschermen.

- oktober telefonisch contact proberen...
1 ster is te veel.

- oktober telefonisch contact proberen te krijgen. -> geen enkele reactie ook niet op emails
- begin november een online afspraak gemaakt. -> dag van te voren (15 november) annuleren ze de afspraak Mail gestuurd weer geen reactie
- november meerdere malen gebeld. Niemand neemt op. geen enkele reactie op mails
- krijg nieuwsbrieven met excuses begin december
- Gisteren (21 december) eindelijk contact en na boos te zijn is er voor 1 auto de belofte gemaakt (op mail) dat de afspraak staat op 22-12 tussen 16:30 en 17:30 ik heb mijn agenda hierop aangepast en jullie raden het al. NIEMAND is gekomen.
- Ze hebben van 2 auto's van mij de banden en ik wil mijn banden zsm terug en niks met deze partij te maken hebben.

Prologis

Mijn verzoek om mijn afspraak te verzetten duurde veel te lang

De service is geweldig als alles soepel verloopt

Hopelijk gaat het beter de volgende keer