Kwaliteit montage

Wat een k bedrijf

Alles

Hemmers

Heel slecht

Werkte voor jaar nog prima, dit jaar heel slecht

Telefoon opnemen, mailtjes beantwoorden en langskomen op het tijdstip dat is afgesproken

Niels van Randwijk

Waardeloze service!

Na een week geen gehoor na betaling maar eens gebeld. Order was meteen geannuleerd en niet gecommuniceerd. Dus opnieuw besteld en tot 2x toe kwamen ze niet opdagen op het moment dat beloofd was.... Na een week geen gehoor na betaling maar eens gebeld. Order was meteen geannuleerd en niet gecommuniceerd. Dus opnieuw besteld en tot 2x toe kwamen ze niet opdagen op het moment dat beloofd was. Uiteindelijk de 3e keer wel… een half uur na de ‘afleverwindow’

J. de Visser

Afspraak maand vooruit gemaakt voor nieuwe banden, twee dagen van te voren door BandenThuis geannuleerd per mail met verzoek zelf een nieuwe in te plannen. Bijkomend probleem..... nu zeggen ze geen... Afspraak maand vooruit gemaakt voor nieuwe banden, twee dagen van te voren door BandenThuis geannuleerd per mail met verzoek zelf een nieuwe in te plannen. Bijkomend probleem..... nu zeggen ze geen nieuwe banden meer aan huis te leveren in mijn woon- en werkplaats.

Nog geen ontdekt

Verbeter de communicatie, annulering niet afdoen met een mailtje maar zelf bellen om een nieuwe afspraak te maken. Jullie annuleren, los het dan ook op!!

Daan

Diep trieste service

Geen. Kan werkelijk niets bedenken.

Eigenlijk alles...
Eigenlijk alles...
Bedroevend slecht deze partij. Absoluut geen zaken mee doen! Gemaakte afspraken komen ze niet na, zijn telefonisch onbereikbaar, reageren niet op mails... Zelfs als ik mijn eigen banden terug wil, persoonlijk bezit, lukt het maar niet om door te geven waar ik ze kan ophalen. Schofterig slecht gezien ik nu geen winterbanden onder mijn auto kan plaatsen.

van der Heijden

Geen nieuwe banden, Geen reactie op e-mail en ook niet bereikbaar via telefoon. Na 6 wachtende voor mij en 20 minuten later kreeg ik de viocemail. Je wordt niet terug gebeld.

Je krijgt niemand te spreken. Je wordt niet terug gebeld. Geen reactie op e-mail. gewoon niks.

Siemer

Opgelicht?!

Kom afspraken na en belazer de boel niet!

Corina

Slecht/niet bereikbaar

Bandenwissel is goed uitgevoerd

Niet bereikbaar, je staat 15 minuten in de wacht om uit te komen in een voicemail en wordt dan niet teruggebeld. Er wordt niet gereageerd op mails en het contactformulier.

Arjan

Super concept - matige uitvoering

Fijne manier van werken. Heerlijk concept en tegen een uitstekende prijs.

Ik heb besloten mee te helpen omdat de monteur zelf niet is staat was run flat banden te demonteren. Daarbij werd ook mijn gereedschap gebruik omdat niet alles in de bus aanwezig was. Was voor mij... Ik heb besloten mee te helpen omdat de monteur zelf niet is staat was run flat banden te demonteren. Daarbij werd ook mijn gereedschap gebruik omdat niet alles in de bus aanwezig was. Was voor mij geen punt, maar bij iemand anders was dit zo nooit gelukt.

Tevens ben ik ervan overtuigd dat 1 band niet op orde is. Er zit 140g balanceergewicht op en het trilt toch. Velg is prima.

Azida Beheer BV

Positief en tevreden