Arnold

Goede bestelmogelijkheid, lager geprijst als bij andere sites. Kwaliteitsproduct

Beste Arnold,
Fijn om te lezen dat u tevreden bent! Wij proberen altijd de beste prijs-kwaliteit verhouding te hanteren. Bedankt voor de mooie beoordeling en een fijne dag toegewenst!
Groet,...
Beste Arnold,
Groet, Jasmijn

A.Rijsdam

Keurig afgeleverd . Reeds geinstalleerd , en het werkt perfect .

Beste A. Rijsdam,
Fijn om te lezen dat u tevreden bent! En bedankt voor de goede beoordeling.
Graag tot snel in één van onze winkels of webshop. Fijne dag!

wesley

Prima webshop

Beste Wesley,
Beste Wesley,
Bedankt voor de mooie complimenten, dat wordt enorm gewaardeerd! Wij zijn blij om te lezen dat wij u goed hebben kunnen helpen. Geniet van uw aankoop en een fijne dag toegewenst!

Richard Sibbald

Goed, vriendelijke man die schoonzoon van mij😂

Beste,
Bedankt voor de mooie beoordeling! En fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw vriendelijke schoonzoon. Fijne dag!

Edward Allers

Slecht, 3 dingen besteld wat in 2 leveringen werd aangeboden. Eerste levering ( duurste) heb ik netjes ontvangen. De tweede levering met de overige producten niet ontvangen. Melding gemaakt ik moest... Slecht, 3 dingen besteld wat in 2 leveringen werd aangeboden. Eerste levering ( duurste) heb ik netjes ontvangen. De tweede levering met de overige producten niet ontvangen. Melding gemaakt ik moest maar even wachten. Na twee weken moest ik formulier invullen dat ik niets ontvangen had. Diverse keren telefonisch en mail contact gehad. Ze zagen aan de levering van DPD dat het niet bij mij thuis was afgeleverd. Maar ik kreeg niets terug gestort tot het ondrtzoek bik de vervoerder was afgerond. Vanalles geprobeerd en tenslotte de kans gegeven om terug te betaken anders zou ik mijn rechtsbijstand inschakelen. Toen werd er na een aatal dagen terug betaald. Het verliep erg moeizaam en ze kunnen zich niet inleven. Ik zal hier nooit meer bestellen.

Hoi Edward,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Wat vervelend dat je een deel van de levering niet had ontvangen. Onze excuses.
We zien dat je bestelling helaas manco is geraakt, het...
Hoi Edward,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Wat vervelend dat je een deel van de levering niet had ontvangen. Onze excuses.
We zien dat je bestelling helaas manco is geraakt, het is voor ons dan soms lastig in te schatten of de bestelling toch nog naar onderweg is of retour komt. Er is beoordeeld de producten aan je na te leveren. Dit heeft helaas langer geduurd dan we willen. We doen ons best naar alle mogelijkheden te kijken, zo goed mogelijk met je mee te denken en de juiste service te bieden. Zeer vervelend en ongelukkig dat dit zo is verlopen. We betreuren dit. Groetjes Jasmijn.

Ben Korteweg

Beste Ben Korteweg,
Bedankt voor uw review! Wat fijn om te lezen dat uw bestelling snel bij u is geleverd. Veel plezier ervan.

Peter

Groot assortiment en snel geleverd!

Beste Peter,
Bedankt voor uw review! Veel plezier met uw aanschaf en hopelijk tot snel.

Ming Chan

Professioneel, plezierig en prettig.

Beste Ming Chan,
Bedankt voor de mooie complimenten en fijn dat u naar alle tevredenheid bent geholpen!
Fijne dag toegewenst en graag tot ziens in één van onze winkels of webshop.
Groet,...
Beste Ming Chan,
Fijne dag toegewenst en graag tot ziens in één van onze winkels of webshop.

Melanie van Gink

Goede kwaliteit en snelle levering!

Beste Melanie van Gink,
Bedankt voor de goede beoordeling! Erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit en levering van uw bestelling. Geniet ervan.

dona

Snel en onderdeel paste prima

Beste Dona,
Bedankt voor de review! Fijn om te lezen dat de levering snel heeft plaatsgevonden en het onderdeel goed past. Geniet van uw aankoop.
Fijne dag toegewenst!