MENNO

Zeer slechte winkel

Hoi Menno,
Hoi Menno,
Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend dat je ervaring met onze winkel zo negatief is geweest. We zijn in contact voor een juiste oplossing en doen hier erg ons best in. We vertrouwen erop het juiste hierin te kunnen doen. Groetjes Jasmijn.

Bert

Plezierig

Beste Bert,
Bedankt voor de beoordeling!
Veel plezier met uw aankoop en een fijne dag toegewenst.

Hans Veenswijk

Super goed !

Beste Hans,
Bedankt voor de review en fijn om te lezen dat u tevreden bent!
Veel plezier met uw aankoop en wij zien u graag terug in één van onze winkels of webshop.
Fijne dag en alvast...
Beste Hans,
Bedankt voor de review en fijn om te lezen dat u tevreden bent!
Fijne dag en alvast een mooie jaarwisseling toegewenst!

John

Goede en snelle levering

Beste John,
Fijn om te lezen dat uw bestelling goed en snel is geleverd en bedankt voor uw review. Nog veel plezier met uw aankoop en een fijne dag toegewenst!

Cyrille Wagner

Perfect !

Beste Cyrille,
Bedankt voor de mooie beoordeling en fijn dat alles goed is verlopen!
Fijne dag en alvast een mooie jaarwisseling toegewenst.

Marco de Bruijne

Slecht, levering niet compleet. Slechts een heel klein gedeelte geleverd. Site gaf aan dat het om de complete afvoer ging, levering was slechts 1 onderdeel

Hoi Marco,
Hoi Marco,
Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend dat je een andere verwachting had van dit product. We doen ons uiterste best de productinformatie op onze website zo goed mogelijk weer te geven. We zien geen verkeerde informatie voor het product staan op onze website, maar zullen hier kritisch naar kijken. Groetjes Jasmijn.

Jos Van Der Hoeven

Echt zoals het moet. Ruime keuze en vlugge levering (zoals beloofd in de webwinkel).

Beste Jos,
Hartstikke bedankt voor de review en uw mooie complimenten! Daar doen wij het voor.
Veel plezier van uw aankoop en alvast een fijne jaarwisseling toegewenst.
Fijne...
Beste Jos,
Veel plezier van uw aankoop en alvast een fijne jaarwisseling toegewenst.
Fijne dag!

Florent Rezeau

Product conform beschrijving. Maar geen bevestiging email gekregen met opdrachtnummer, ik had gelukkig een foto van de bestelling gemaakt.
Alles is verder goed gegaan, maar je hoort een...
Alles is verder goed gegaan, maar je hoort een bevestigingsmail te ontvangen.

Beste Florent,
Dank u wel voor uw feedback, dat is erg waardevol en gaan wij zeker wat mee doen. Alleen hiermee kunnen wij onze serviceverlening blijven verbeteren.
Wel fijn om te lezen dat...
Beste Florent,
Wel fijn om te lezen dat naast de ontbrekende bevestigingsmail verder wel alles goed is gegaan.
Fijne dag en jaarwisseling toegewenst!

J. Verhaeren

Uitstekend!! Maar jammer genoeg is er toch wat fout gegaan.

Beste J. Verharen,
Wat jammer om te horen dat er wat fout is gegaan, dat is absoluut niet de bedoeling.
Beste J. Verharen,
Hopelijk is het wel opgelost en zo niet, neem alstublieft contact met ons op voor een passende oplossing.
In ieder geval hartstikke bedankt voor uw beoordeling en feedback.
Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!

Cheung

Beste Cheung,
Bedankt voor de mooie cijfer! Wij gaan er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u ons de volgende keer een 10 geeft. :-)
Bedankt voor uw interesse in Badkamerwinkel en een...
Beste Cheung,
Bedankt voor uw interesse in Badkamerwinkel en een fijne dag toegewenst!