Jeroen

Snelle levering en goede prijs

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Jeroen, prettig om te lezen dat je tevreden bent met ons. Groetjes, Jasmijn.

Alain Dehandschutter

Intéressante prijs

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hi Alain, dank je wel voor je mooie beoordeling! Veel plezier van je aankoop gewenst. Groetjes, Jasmijn.

Jowim Dekker

Top

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Jowim, dank je wel voor je beoordeling! Groetjes, Jasmijn.

Jerry

Snel en vlot geleverd.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Jerry, bedankt voor de mooie beoordeling en fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering. Veel plezier van je bestelling en een fijne dag gewenst! Groet, Jasmijn

Marcel Prinsen

Top. Goed en de order perfect afgehandeld. Had eerst bij een e.o.a. Sanitairkamer wat besteld..., komt er een totaal ander ding aan. Antwoord: "Nee je hebt het juiste artikel gekregen".

Vooral het gebruik van 'je', het indirect verklaren dat ik een bril nodig heb, omdat de foto's blijkbaar volgens hen overeenkomen (=not... en dan spreken we niet over marginale verschillen, maar écht anders) én het ontbreken van ook maar enige inspanning om mijn bezwaar tegemoet te komen ofwel de retourzending te vergoeden en daarbij naast het onverpakt opsturen (zou het haast vergeten in alle frustratie), gaat die kamer een nul krijgen op hun verzoek per e-mail jl. de ervaring te delen.

In tegenstelling tot Badkamerwinkel, een verademing!

Top, gewoon zoals het moet! Perfect, datgene ontvangen dat vermeld staat op de site (we kijken naar de foto's), zeer goed verpakt en op de ingevulde datum komt je pakket aan. Daarnaast ook nog eens goedkoper! Waarom ik dat de eerste keer zoeken niet heb gezien is me een raadsel, wellicht toch een nieuwe bril nodig :-) .

Kortom: Super dus. Een aanrader en ga zo door!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Marcel Prinsen, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Harstikke bedankt dat je ons meeneemt in jouw ervaring en voor de goede beoordeling! Geniet van je bestelling en... Beste Marcel Prinsen, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Harstikke bedankt dat je ons meeneemt in jouw ervaring en voor de goede beoordeling! Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel. Groet, Jasmijn

Lambrey Bernard

Extreem correcte afhandeling!

Beste Lambrey Bernard,
Bedankt voor de mooie beoordeling en fijn om te lezen dat wij u naar alle tevredenheid hebben kunnen helpen!

Marian Brink

14 januari bestelling gedaan. Nog steeds niets ontvangen.

Hoi Marian,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Wat vervelend dat je levering door verschillende omstandigheden zo is vertraagd.
We hebben uiteindelijk je levering geannuleerd en...
Hoi Marian,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
We hebben uiteindelijk je levering geannuleerd en gecrediteerd. We zullen kritisch kijken naar verbetering hierin. We doen ons best de leverdag zo goed mogelijk aan te geven en deze vertragingen te voorkomen. Groetjes Jasmijn.

Cor

Snelle levering en een mooie prijs

Beste Cor,
Bedankt voor de positieve feedback! Fijne dag toegewenst.

Inge

Fijne service, snelle levering

Beste Inge,
Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de service en levering! Fijne dag.

Pieter

Kortingscode werd niet geaccepteerd

Hoi Pieter,
Hoi Pieter,
Wat vervelend dat je kortingscode niet werkte. Was dit een juiste kortingscode vanuit ons? We zien dat je hier nog geen contact voor had opgenomen met ons. We komen graag in contact hiervoor om je te informeren en te kijken naar een juiste oplossing. Groetjes Jasmijn.