Eric Vos

Snel kan misschien in kleinere omverpakking

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hi Eric, dank je wel voor de review! Wij zullen je tip meenemen in ons proces. Veel plezier van je aankoop gewenst. Groetjes, Isabel.

ritesh singh

Slechte ervaring

Hoi Ritesh,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Hoi Ritesh,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Wat vervelend dat je een slechte ervaring heb voor je bestelling. We betreuren dit en zullen kritisch kijken naar verbetering. Groetjes Jasmijn.

Dirk

Feilloos geleverd

Beste Dirk,
Beste Dirk,
Fijn om te lezen dat de levering feilloos is gegaan! Hopelijk voldoet uw bestelling verder ook aan de verwachtingen. Bedankt voor de goede feedback en een fijne dag toegewenst!

Willem

Goed snel volgens afspraak

Beste Willem,
Bedankt voor uw review en fijn om te lezen dat alles volgens afspraak is gegaan. Ik wens u een fijne dag toe!

Ed Schoth

Uitstekend

Beste Ed Schoth,
Bedankt voor de mooie beoordeling en fijn om te lezen dat wij u naar alle tevredenheid hebben geholpen. Geniet van uw aanschaf en hopelijk tot snel!

Rakhim

Top kwaliteit en beste prijs
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Rakhim, hartstikke bedankt voor de mooie beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Fijne dag! Groet, Isabel

meijering

Beste Meijering,
Bedankt voor de beoordeling en fijn om te lezen dat het goed is gegaan. Fijne dag toegewenst!

Marleen

Snelle en goede service

Beste Marleen,
Goed om te lezen dat wij u goede service hebben kunnen verlenen, daar doen wij het voor! Bedankt voor de mooie beoordeling en geniet van uw aanschaf. Fijne dag.

Derek

Quick and easy purchase. Not cheap.

Dear Derek,
Dear Derek,
Thank you for the review! Good to hear that your purchase was quick and easy. I'm sorry to hear that we're not cheap but we do our best to offer you the best price-quality ratio. Hopefully we see you again in one of our stores or our webshop. Have a nice day!
Kind regards, Isabel

W.Bouwmeester

Beste W. Bouwmeester,
Bedankt voor de mooie review! Fijn om te lezen dat u prima bent geholpen. Fijne dag.