DiJo

Netjes snel, de bestelling binnen.
WC bril past prima. Al de schroeven en dergelijke zaten keurig in het bij geleverde zakje.

Beste DiJo,
Bedankt voor uw review en super fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw bestelling.
Fijne dag en hopelijk tot snel!
Groet, Jasmijn

Stephan van de Sande

Snel verzonden, sensor werkt niet

Beste Stephan,
Beste Stephan,
Wat vervelend dat er eerder een defect was voor het door uw bestelde product. Onze excuses. Na uw melding hebben we hier acties in genomen en naar uw tevredenheid een sensor aan u na geleverd. We hopen hiermee de juiste oplossing te hebben kunnen bieden. Excuus voor de eerdere hinder. Groetjes Jasmijn

J Weeda

Prima verwerking van de order, alles volgens afspraak geleverd

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag J. Weeda, prettig om te lezen dat alles naar verwachting is verlopen. Ik wens u veel plezier van uw order. Groetjes, Jasmijn.

Dion

Echt super geholpen!!!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Dion, dank je wel voor je mooie beoordeling! Veel plezier van je aankoop gewenst. Groetjes, Isabel.

Arjen Blommaert

Helemaal top

Beste Arjen,
Nog bedankt voor uw review en mooi om te lezen dat u tevreden bent!
Fijne dag en alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!
Groet, Isabel

Fierens Lea

Alles OK

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag Lea, dank je wel voor je review! Veel plezier van je bestelling gewenst. Groetjes, Jasmijn.

Huijting

We werden netjes geholpen
Goede uitleg

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag Corrie en Hans, prettig om te lezen dat jullie goed geholpen zijn! Veel plezier van jullie aankoop gewenst! Groetjes, Jasmijn.

Henk ten kate

Gewoon heel goed,keurig en netjes geleverd goed in gepakt en is netjes afgeleverd.echt betrouwbaar.snel en je kunt zelf de aflever dag aangeven en dat kwam mooi uit heel goed.bedankt.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag Henk, dank je wel voor je duidelijke en mooie beoordeling. Wij stellen dit erg op prijs! Groetjes, Isabel.

Arjen Bregman

Snel en netjes geleverd

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Arjen, prettig om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier van je bestelling gewenst! Groetjes, Isabel.

Reinders

Goede info en lage prijzen.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag B. Reinders, dank je wel voor de mooie review! Veel plezier van je aankoop gewenst. Groetjes, Isabel.