Edward Allers

Slecht, 3 dingen besteld wat in 2 leveringen werd aangeboden. Eerste levering ( duurste) heb ik netjes ontvangen. De tweede levering met de overige producten niet ontvangen. Melding gemaakt ik moest maar even wachten. Na twee weken moest ik formulier invullen dat ik niets ontvangen had. Diverse keren telefonisch en mail contact gehad. Ze zagen aan de levering van DPD dat het niet bij mij thuis was afgeleverd. Maar ik kreeg niets terug gestort tot het ondrtzoek bik de vervoerder was afgerond. Vanalles geprobeerd en tenslotte de kans gegeven om terug te betaken anders zou ik mijn rechtsbijstand inschakelen. Toen werd er na een aatal dagen terug betaald. Het verliep erg moeizaam en ze kunnen zich niet inleven. Ik zal hier nooit meer bestellen.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hoi Edward,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Wat vervelend dat je een deel van de levering niet had ontvangen. Onze excuses.
We zien dat je bestelling helaas manco is geraakt, het is voor ons dan soms lastig in te schatten of de bestelling toch nog naar onderweg is of retour komt. Er is beoordeeld de producten aan je na te leveren. Dit heeft helaas langer geduurd dan we willen. We doen ons best naar alle mogelijkheden te kijken, zo goed mogelijk met je mee te denken en de juiste service te bieden. Zeer vervelend en ongelukkig dat dit zo is verlopen. We betreuren dit. Groetjes Jasmijn.

Score voor Badkamerwinkel.nl: 1/5