De rijke marc

Vlotte levering

Beste Marc de Rijke,
Bedankt voor uw beoordeling en fijn om te lezen dat de levering van uw bestelling vlot ging!
Veel plezier met uw aanschaf en een fijne dag toegewenst.
Groet, Jasmijn

Wagenaars Gerard

Ondanks de kerstdrukte toch mooi op tijd
Heb vanmiddag de huisventilatie opgehangen en aangezet

Beste Gerard,
Bedankt voor uw beoordeling en complimenten!
Fijn dat uw bestelling ondanks de kerstdrukte op tijd is geleverd en de huisventilatie mooi in uw huis hangt.
Alvast een...
Beste Gerard,
Bedankt voor uw beoordeling en complimenten!
Alvast een voorspoedige jaarwisseling toegewenst.

sandra

Misleidende advertentie. Omschrijving klopt niet met hetgeen dat ze verzenden. Onder het mom sorry foutje op de site. We zijn ermee bekend maar we hebben er nog niks aan gedaan. Voel me zwaar... Misleidende advertentie. Omschrijving klopt niet met hetgeen dat ze verzenden. Onder het mom sorry foutje op de site. We zijn ermee bekend maar we hebben er nog niks aan gedaan. Voel me zwaar belazerd.
Ik denk niet dat dit review op deze site komt aangezien er alleen maar positieve reacties staan.

Hoi Sandra,
Hartelijk dank voor uw eerlijke beoordeling.
Hoi Sandra,
Hartelijk dank voor uw eerlijke beoordeling.
We hebben inderdaad veel mooie aanbieding op onze website. We bieden onder andere verschillende sets aan met een mooie korting. Helaas stond er als uitzondering voor deze set iets onjuist vermeld. U had kunnen nagaan dat het toilet niet werd meegeleverd, maar we begrijpen uw verwarring. We doen ons best de productinformatie zo goed mogelijk weer te geven en er alles aan te doen om deze situaties te voorkomen. We betreuren deze situatie ontzettend en dit is heel vervelend. Onze excuses voor dit ongemak. We hebben direct doorgeven om de productinformatie te verduidelijken. Fijn dat u de bestelde producten heeft ontvangen en dit goed is geleverd. Gezien uw situatie is onder andere de optie aangegeven de bestelling kosteloos bij u op te halen voor retour. Met uw melding gaan we aan de slag en zullen kritisch kijken om onze service verlening te optimaliseren. Groetjes Jasmijn.

Jan Roelofs

Ervaring zeer prettig. Snelle levering van zeer goede producten

Beste Jan,
Erg fijn om te lezen dat uw bestelling goed is bevallen. En hartstikke bedankt voor de complimenten en uw review, dat wordt enorm gewaardeerd!
Een fijne dag en alvast een fijne...
Beste Jan,
Een fijne dag en alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!

Patrick

Het is een dag later gekomen zonder bericht en ik kan de orderstatus niet controleren Met post nl kreeg ik bericht dat het geleverd was in de brievenbus maar ik heb ik heb niks gevonden

Hoi Patrick,
Hoi Patrick,
Wat vervelend dat je levering vertraagd was. We hadden deze vertraging niet verwacht en hebben hier melding in gemaakt. Fijn dat u deze levering hierna snel heeft ontvangen. De levering was al eerder dan dat we hier duidelijkheid in konden geven. We doen ons best dat u de orderstatus zo goed mogelijk kon volgen via track en trace code of onze website. Excuus dat hier voor u vertraging niet eerder duidelijkheid in was. Groetjes Jasmijn.

Koen

Goed product, slechte leveringsinformatie

Hoi Koen,
Hoi Koen,
Wat fijn dat het product naar tevredenheid is. Helaas was de levering iets vertraagd. We hebben ons uiterste best gedaan deze vertraging te beperken, maar excuus voor de onduidelijkheid en hinder hierin. We kijken naar verbeteringen hiervoor. Fijne dag Groetjes Jasmijn.

Helga Harteman

Heel blij dat er snel een pak tegels geleverd kon worden! Maar minder blij dat de tegels niet bij huis werden afgeleverd maar straten verder! Als je zoals ik ,alleen bent na overlijden van mijn man... Heel blij dat er snel een pak tegels geleverd kon worden! Maar minder blij dat de tegels niet bij huis werden afgeleverd maar straten verder! Als je zoals ik ,alleen bent na overlijden van mijn man een groot probleem! De vorige keer werden ze keurig voor de deur afgeleverd! Dit kan toch eigenlijk niet!!

Hoi Helga,
Hoi Helga,
Hartelijk dank voor je beoordeling. Allereerst gecondoleerd, nog veel sterkte, we kunnen ons voorstellen dat dit een moeilijke periode is. Zoals besproken vinden we het erg vervelend dat dat de tegels ver van je huis werden geleverd, zeker in uw situatie. We kunnen ons voorstellen dat dit niet naar wens is geweest. We hebben hier melding voor gemaakt bij ons transport en kijken naar verbeteringen hierin. Met uw melding doen we ons best onze dienstverlening te kunnen verbeteren. Groetjes Jasmijn.

Nico Kuipers

Snelle levering, correcte verkoper en uiterst correcte oplossingen voor de tekortkomingen t.a.v. de initiële bestelling.

Beste Nico,
Bedankt voor de review en mooie beoordeling!
Beste Nico,
Bedankt voor de review en mooie beoordeling!
Fijn om te lezen dat uw bestelling snel werd geleverd en u goed bent geholpen voor de tekortkomingen. Geniet van uw dag en alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!

Peter

Super vriendelijke en goede service

Beste Peter,
Bedankt voor uw review en interesse in Badkamerwinkel! En erg fijn om te lezen dat u goed bent geholpen.
Fijne dag en alvast mooie jaarwisseling toegewenst!

Monique Van Bree

Pakketje zou gisteren geleverd worden, maar heb nog niets ontvangen.

Hoi Monique,
Hoi Monique,
Wat vervelend dat je levering vertraagd was. We hebben hier melding en onderzoek in gedaan. Hierna heb je product goed kunnen ontvangen. Excuus voor deze vertraging en hinder. Groetjes Jasmijn.