Nolly Gelok

Perfect

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Nolly Gelok, wat fijn om te lezen dat we je naar alle tevredenheid hebben kunnen helpen! Bedankt voor de review en een fijne dag gewenst. Groet, Jasmijn

Robin

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Robin, bedankt voor uw beoordeling! Geniet van je aanschaf en een fijne dag gewenst. Groet, Jasmijn

De Jong

Op tijd en goed verpakt. Prima verzorgd.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste De Jong, wat fijn om te lezen dat de levering van jouw bestelling goed is verlopen. Veel plezier van je aankoop. Groetjes, Jasmijn

Joey Zeelen

Levertijd klopt niet, vertraging verbouwing.

Hi Joey,
Hi Joey,
Hartelijk dank voor je beoordeling. Helaas is je bestelling door onvoorziene omstandigheden vertraagd. We hadden deze vertraging niet verwacht. We kunnen ons voorstellen dat dit heel vervelend is. Onze excuses voor dit ongemak.
Uiteraard kunnen we kijken naar een alternatief of annulering.
We doen ons uiterste best een juiste leverdag aan te geven, maar helaas is dit voor je levering mis gegaan. We zullen kritisch kijken naar verbeteringen hierin.

M.Blok

Gelukkig is de pressalit Calmo goed overgekomen. De openklapdoos waar de bril standaard inzit, zit maar met 1 druppeltje lijm vast en gaat snel los.
Het zou beter zijn als Badkamerwinkel.nl de...
Het zou beter zijn als Badkamerwinkel.nl de doos met een stukje tape of een extra doos zou verzenden.

De Pressalit Calmo, bevalt uitstekend en het monteren was ook heel gemakkelijk. Een aanrader !

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste M.Blok, bedankt de feedback, dat is waardevol en hiermee kunnen wij onze serviceverlening blijven verbeteren. En fijn om te lezen dat de Pressalit Calmo bevalt en gemakkelijk te monteren was.... Beste M.Blok, bedankt de feedback, dat is waardevol en hiermee kunnen wij onze serviceverlening blijven verbeteren. En fijn om te lezen dat de Pressalit Calmo bevalt en gemakkelijk te monteren was. Veel plezier en een fijne dag toegewenst! Groet, Jasmijn

JP Visser

Prima, levering op afgesproken tijd.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste JP Visser, dank je wel voor je review. Fijn om te lezen dat de levering op de afgesproken tijd is geweest. Veel plezier ervan.
Groet, Jasmijn

Wim

Zonder enige inspanning van mijn kant zijn de gewenste artikelen, binnen 1 dag geleverd.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Wim, wat fijn dat je tevreden bent over de levering en super dat je ons nog meeneemt in jouw ervaring. Dat waarderen wij enorm. Geniet ervan en een fijne dag toegewenst! Groet, Jasmijn

F Scholten

Goed geleverd, mooi fonteintje voor toilet

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste F Scholten, bedankt voor je goede beoordeling en fijn om te lezen dat het fonteintje mooi in jouw toilet staat. Groet, Jasmijn

Kees

Goed degelijk model wel duur maar na een paar gammele gamma modellen versleten te hebben wel een verademing. Er was geen gebruiksaanwijzing bij maar ik had ondertussen al aardig ervaring met... Goed degelijk model wel duur maar na een paar gammele gamma modellen versleten te hebben wel een verademing. Er was geen gebruiksaanwijzing bij maar ik had ondertussen al aardig ervaring met meerdere vorige brillen.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Kees, dank je wel voor je feedback, dat is erg waardevol en kunnen wij zeker wat mee. Alleen hiermee kunnen wij onze serviceverlening blijven verbeteren. En maar goed dat je ervaring hebt met... Beste Kees, dank je wel voor je feedback, dat is erg waardevol en kunnen wij zeker wat mee. Alleen hiermee kunnen wij onze serviceverlening blijven verbeteren. En maar goed dat je ervaring hebt met het plaatsen van een toiletbril. Geniet van ervan en een fijne dag! Groet, Jasmijn

Gert

Goed product en snelle levering

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Gert, fijn om te lezen dat het product en de levering aan jouw verwachtingen voldoen! Veel plezier ervan. Groetjes, Jasmijn