Jos Hendrix

Alles perfect verlopen

Beste Jos Hendrix,
Wat goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen! Veel plezier met uw aankoop en graag tot snel weer.
Fijne dag,
Isabel

C.F. Strobosch

Snel en compleet geleverd.

Beste C.F. Strobosch,
Bedankt voor de feedback en goede beoordeling.

janneman

Nette afhandeling van verkeerde bezorging! Twee dagen later toch goede in huis

Beste Janneman,
Beste Janneman,
Wat jammer om te lezen dat levering niet ging als verwacht, maar fijn dat u uw bestelling toch in goede orde hebt ontvangen. Bedankt voor de feedback en veel plezier van uw aankoop.

Jan van Wageningen

Verpakking kan beter. maar na een klacht over een kapotte wc pot ben ik nog geen winkel tegengekomen die het zo vlug en netjes opgelost heeft! Andere dag al een nieuwe wc pot in huis. Hulde.

Beste Jan van Wageningen,
Beste Jan van Wageningen,
Bedankt voor de feedback, dat is erg waardevol en kunnen wij zeker wat mee. Alleen hiermee kunnen wij onze serviceverlening verbeteren. Maar erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over de afhandeling de kapot geleverde toiletpot. Geniet van uw aankoop en een fijne dag toegewenst!

Haerens Bernard

Het product dat we zochten aan een goede prijs

Beste Haerens Bernard,
Bedankt voor de review en fijn om te lezen dat wij u het product voor een goede prijs hebben kunnen aanbieden.

Dick van Ekelenburg

Goed en snel geleverd

Beste Dick van Ekelenburg,
Bedankt voor de mooie beoordeling en fijn dat u tevreden bent over de levering!

Snel en goed

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hi Gé, dank je wel voor de review! Groetjes Isabel.

R.landman

Fijne snelle levering zeer tevreden een aanrader vr gr RL

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste R. Landman, dank je wel voor de mooie beoordeling! Groetjes, Jasmijn.

Maurice Hoogwaerts

Er wordt snel en accuraat op mails gereageerd. De levertijd van het bestelde artikel was wel langer dan op de website (en in de mails) vermeld werd.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Maurice, prettig om te lezen dat onze service u goed is bevallen! Veel plezier van uw bestelling gewenst. Groetjes, Isabel.

R.M.Saffrie

Goed verpakt en snel geleverd

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste R.M. Saffrie, dank je wel voor de beoordeling. Veel plezier van je bestelling gewenst. Groetjes, Jasmijn.