Gert

Goed product en snelle levering

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Gert, fijn om te lezen dat het product en de levering aan jouw verwachtingen voldoen! Veel plezier ervan. Groetjes, Jasmijn

Ward Lauwers

In de val van .be. Is gewoon een NL SHOP.
De dag er na leveren is 3 op de 4 niet gelukt. Dus installateurs extra dag.

Beste Ward,
Beste Ward,
Bedankt voor je beoordeling.
We hebben een Nederlands en Belgische website. Een ruim assortiment kunnen we ook op onze Belgische website aanbieden. Wat vervelend dat je levering wat vertraagd was. Onze excuses.
We zullen kijken naar verbeteringen hiervoor. Groetjes Jasmijn.

Debusscher Stephen

Gewoon top!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Debusscher Stephen, bedankt voor de mooie complimenten! Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat je een fijne klantreis beleeft. Fijne dag! Groet, Jasmijn

Bullen Matty

Heel vlotte levering top

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Bullen Mutty, hartstikke bedankt voor de goede beoordeling! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de levering van jouw bestelling. Geniet ervan. Groet, Jasmijn

Britt

Drie tegelsamples besteld. Eén tegeltje is beschadigd geleverd en alle tegeltjes hebben een soort lijmresten erop zitten. Dat is helaas geen goed visitekaartje om meer tegels te willen gaan... Drie tegelsamples besteld. Eén tegeltje is beschadigd geleverd en alle tegeltjes hebben een soort lijmresten erop zitten. Dat is helaas geen goed visitekaartje om meer tegels te willen gaan bestellen bij de Badkamerwinkel.

Levering was daarentegen wel snel en vriendelijk dat er vanuit de winkel waar het werd afgeleverd ook even is gebeld om te laten weten dat het pakketje klaar lag om op te halen. Ook vriendelijk personeel in de winkel. Over dat deel van de service ben ik wel positief.

Hoi Britt,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend dat de samples met lijmresten waren geleverd en 1 sample beschadigd was. Onze excuses.
Zoals besproken willen we dat je een juiste...
Hoi Britt,
Bedankt voor je beoordeling.
Zoals besproken willen we dat je een juiste keuze kan maken voor de tegels en bieden we onder andere samples hiervoor aan. We hebben de 3 samples kosteloos opnieuw voor je besteld.
Mocht er bij een eventuele bestelling van tegels schade /incorrectheid zijn, vernemen we dit graag zo snel mogelijk om te kijken naar een juiste oplossing hiervoor (vaak nalevering).
We hopen dat je de 3 nieuwe samples goed ontvangt. We blijven graag in goed contact om het juiste te kunnen doen bij enige hinder. Groetjes Jasmijn.

Ilhan Dogan

Super service

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Ilhan Dogan, bedankt voor de goede beoordeling en fijn om te lezen dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Fijne dag en hopelijk tot snel! Groet, Jasmijn

Hans

Alles goed geregeld

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Hans, dank je wel voor de goede beoordeling en veel plezier van je aankoop. Groet, Jasmijn

Marleen

Snelle en correcte levering!

Beste Marleen,
Bedankt voor de mooie cijfer en fijn om te lezen dat de levering naar wens verliep!
Groet, Isabel

Ton van Kampen

Top winkel

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Ton van Kampen, bedankt voor de mooie complimenten en hartstikke fijn dat we je goed hebben kunnen helpen! Groet, Jasmijn

Michaël

Eerste bestelling op jullie site, kende badkamerwinkel niet, dus het was afwachten of ik mijn bestelling zou krijgen! Maar alles keurig op tijd en netjes afgeleverd? Dus mijn porselein was in goede... Eerste bestelling op jullie site, kende badkamerwinkel niet, dus het was afwachten of ik mijn bestelling zou krijgen! Maar alles keurig op tijd en netjes afgeleverd? Dus mijn porselein was in goede handen@

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Michaël, bedankt voor de complimenten! En super fijn om te lezen dat jouw eerste ervaring met ons positief is. Hopelijk tot een volgende keer en fijne dag gewenst! Groet, Jasmijn