Marcel Prinsen

Top. Goed en de order perfect afgehandeld. Had eerst bij een e.o.a. Sanitairkamer wat besteld..., komt er een totaal ander ding aan. Antwoord: "Nee je hebt het juiste artikel gekregen".

Vooral het gebruik van 'je', het indirect verklaren dat ik een bril nodig heb, omdat de foto's blijkbaar volgens hen overeenkomen (=not... en dan spreken we niet over marginale verschillen, maar écht anders) én het ontbreken van ook maar enige inspanning om mijn bezwaar tegemoet te komen ofwel de retourzending te vergoeden en daarbij naast het onverpakt opsturen (zou het haast vergeten in alle frustratie), gaat die kamer een nul krijgen op hun verzoek per e-mail jl. de ervaring te delen.

In tegenstelling tot Badkamerwinkel, een verademing!

Top, gewoon zoals het moet! Perfect, datgene ontvangen dat vermeld staat op de site (we kijken naar de foto's), zeer goed verpakt en op de ingevulde datum komt je pakket aan. Daarnaast ook nog eens goedkoper! Waarom ik dat de eerste keer zoeken niet heb gezien is me een raadsel, wellicht toch een nieuwe bril nodig :-) .

Kortom: Super dus. Een aanrader en ga zo door!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Marcel Prinsen, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Harstikke bedankt dat je ons meeneemt in jouw ervaring en voor de goede beoordeling! Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel. Groet, Jasmijn

Score voor Badkamerwinkel.nl: 5/5