EIJK

Ik heb nog niks ontvangen

Hi,
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de vertraging voor je bestelling. We kunnen ons voorstellen dat dit vervelend is geweest.
We zien dat we inmiddels contact met je hebben...
Hi,
We zien dat we inmiddels contact met je hebben gehad hiervoor en dat je bestelling is geleverd. We hebben ons best gedaan de vertraging voor je te beperken. We hopen dat je bestelling naar wens is. Groetjes Jasmijn.

Julia

Snel en moi

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Julia, bedankt voor de goede beoordeling! Veel plezier met je aanschaf en hopelijk tot snel. Groet, Isabel

Ruben

Grote bestelling geplaatst, alles keurig afgehandeld door filiaal Wateringen -Joost- Complimenten!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Ruben, bedankt de mooie complimenten en super dat je ons meeneemt in jouw ervaring. Veel plezier met je aanschaf en een fijne dag toegewenst! Groet, Isabel

Cees Jansen

Alles volgens plan verlopen!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Cees, wat fijn om te lezen dat alles volgens plan verliep! Heel veel plezier met je aanschaf en graag tot snel. Groet, Isabel

Ellen van t Hof

Blij met de snelle levering, maar had graag een mailtje gehad wanneer de bezorging zou zijn. Heb besteld zonder account maar mijn mailadres was wel bekend. Gelukkig heeft de bezorger mij gebeld.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Ellen van t Hof. Dank je wel voor je feedback, dat is erg waardevol en kunnen wij zeker wat mee. Alleen hiermee kunnen wij onze serviceverlening blijven verbeteren. Fijne dag! Groet, Isabel

P. de Vriend

Adequaat

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste P. de Vriend, hartstikke bedankt voor de mooie beoordeling. Geniet van je aanschaf en een fijne dag gewenst! Groet, Isabel

Mathias

Snel geleverd, dik inorde 👍

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Mathias, bedankt voor de goede beoordeling en fijn om te lezen dat alles dik in orde is. Fijne dag! Groet, Isabel.

W. Reep

Levering volgens afspraak.
Telefonisch en via E-mail snel en helaas was levering niet correct. Een onderdeel was er niet bij, en een onderdeel was fout.
NA Telefonisch contact probleem...
Levering volgens afspraak.
NA Telefonisch contact probleem opgelost. Prima gedaan

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste W. Reep, bedankt voor je feedback, hiermee kunnen we onze service verbeteren. Jammer dat het niet helemaal goed ging met levering, excuses daarvoor, maar fijn om te lezen dat het probleem is... Beste W. Reep, bedankt voor je feedback, hiermee kunnen we onze service verbeteren. Jammer dat het niet helemaal goed ging met levering, excuses daarvoor, maar fijn om te lezen dat het probleem is opgelost. Geniet van je aanschaf en hopelijk kom je snel bij ons terug. Groet, Isabel

A3

Goede en snelle levering.
Op de verpakking goede instructies en simpel te monteren.
Gemaakt van degelijk materiaal.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Best A3, bedankt voor de feedback en fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering en aankoop. Geniet ervan en graag tot ziens. Groet, Isabel

Peter

Keurig op tijd; duidelijke communicatie

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Peter, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering en communicatie! En hartstikke bedankt voor de mooie beoordeling. Groet, Isabel